اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبیک:

مینی‌بوس‌های فرسوده خط آبیک ـ قزوین نوسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: مینی‌بوس‌های جدید خط آبیک ـ قزوین جایگزین مینی‌بوس‌های فرسوده می‌شوند.

مینی‌بوس‌های فرسوده خط آبیک ـ قزوین نوسازی می‌شوند

حمید بغدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: نوسازی مینی‌بوس‌های آبیک ـ قزوین برای ایمن‌سازی و همچنین پاسخ به درخواست مردم و دانشجویان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: تمام شرایط برای نوسازی مینی‌بوس‌های آبیک ـ قزوین فراهم است و این در حالی است که تاکنون شش مینی‌بوس جدید جایگزین مینی‌بوس‌های فرسوده شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم جاگزینی مینی‌بوس‌های جدید به جای مینی‌بوس‌های فرسوده در دستور کار شورای حمل و نقل و بهبود ترافیک شهرستان آبیک قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مینی‌بوس‌های فرسوده یا از سوی شهرداری خریداری شده و یا از طریق تسهیلات دولتی و بخشی از آن به صورت بلاعوض از رانندگان خریداری شده و مینی‌بوس‌های جدید به رانندگان واگذار می‌شود.

افزایش 35 درصدی نرخ مینی‌بوس‌های خط آبیک ـ قزوین

بغدادی از افزایش 35 درصدی نرخ مینی‌بوس‌های خط آبیک ـ قزوین خبر داد و گفت: نرخ مینی‌بوس‌های آبیک ـ قزوین 9 هزار ریال بود که با تصویب کارگروه حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین، این رقم به 12 هزار ریال رسیده است.

وی همچنین از افزایش نرخ سواری‌های خط آبیک ـ قزوین خبر داد و افزود: نرخ سواری‌های خط آبیک ـ قزوین 20 هزار ریال بود که با تصویب کارگروه حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین نرخ صندلی جلوی سواری‌ها 30 هزار ریال و نرخ صندلی‌های عقب به 25 هزار ریال افزایش یافته است.

این مسئول اضافه کرد: نرخ سواری‌های خط آبیک ـ قزوین در گذشته اعم از صندلی جلو و عقب 20 هزار ریال بود که با تصویب مسئولان استانی نرخ صندلی جلو 50 درصد و نرخ صندلی‌های عقب 25 درصد افزایش داشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اضافه کرد: مینی‌بوس‌های خط آبیک ـ قزوین بیش از 15 سال قدمت دارند که امیدواریم با جایگزینی مینی‌بوس‌های جدید به جای مینی‌بوس‌های فرسوده خدمات مناسب‌تری به شهروندان ارائه شود.

بغدادی در پاسخ به این سئوال که سواری‌ها و مینی‌بوس‌های خط آبیک ـ قزوین تا چه زمانی در ایستگاه‌ها مستقر هستند، اذعان داشت: مینی‌بوس‌ها و سواری‌ها موظف هستند از ساعت پنج و نیم صبح تا 19 عصر در خدمت شهروندان باشند و خدمات لازم را ارائه دهند، بنابر این از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی به فرمانداری اطلاع دهند.

انتهای پیام/77006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول