اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تکاب:

3 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مساجد تکاب اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تکاب گفت: سال جاری 3 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و نوسازی مساجد تکاب اختصاص یافته است.

3 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مساجد تکاب اختصاص یافت

حجت‌الاسلام عیسی برادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال جاری 30 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مساجد شهرستان تکاب اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه نوسازی و ساخت مسجد روستای یولقون آغاج در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این مسجد همزمان با دهه مبارکه فجر آماده بهره‌برداری می‌شود.

این مسئول احداث، نوسازی و بهسازی مساجد روستاهای سارجیلو و همپا را از دیگر اقدامات در حوزه مرمت مساجد شهرستان تکاب عنوان کرد.

برادری همچنین به برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن اشاره و خاطر نشان کرد: هم‌اینک بیش از 500 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از یکصد نفر از آنان موفق به اتمام حفظ جزء سی قرآن کریم شده‌اند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تکاب، یادآور شد: مساجد و حسینیه‌های شهرستان هم‌اینک میزبان هفتگی برگزاری دوره‌های تفسیر کلام وحی با حضور 2 هزار نفر هستند.

برادری تصریح کرد: تعداد 20 نفر از برترین‌های مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی به مرحله استانی که در ارومیه برگزار شد، اعزام شدند که پنج نفر از آنان در رشته‌های حفظ و قرائت حائز رتبه‌های برتر و به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول