اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

اداره ‌کل نوسازی به تکمیل پروژه‌ها تسریع ببخشد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: با توجه به نیاز مبرم آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی به ویژه در روستاهای هزار جلفا و نودوز می‌طلبد که اداره ‌کل نوسازی و تجهیزات استان قزوین به تکمیل این پروژه‌ها تسریع ببخشد.

اداره ‌کل نوسازی به تکمیل پروژه‌ها تسریع ببخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات این اداره اظهار داشت: متأسفانه پروژه‌های آموزش و پرورش به دلیل مشکلات مالی و اعتباری تقریبا تعطیل و با پیشرفت کندی در حال اجراست.

وی افزود: ضمیمه ابتدایی و راهنمایی با مشارکت مردم در روستای هزار جلفا و ضمیمه ابتدایی و راهنمایی روستای نودوز با مشارکت مردم و یکی از خیرین در حال اجراست که با توجه به نیاز شدید دانش‌آموزان به این فضاهای آموزشی ضروری است که اداره‌ کل نوسازی و تجهیزات استان قزوین در تکمیل پروژه‌ها تسریع ببخشد تا بتوان در دهه فجر به بهره‌برداری رساند.

این مسئول ادامه داد: تاکنون پروژه روستای هزار جلفا 65 درصد و پروژه روستای نودوز 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک وضعیت نمازخانه‌های مدارس شهرستان آبیک را نسبتا مطلوب خواند و تصریح کرد: به دلیل کمبود فضای آموزشی تعدادی از مساحت نمازخانه‌ها به فضای آموزشی تبدیل شده است و این در حالی است که از سوی یکی از خیرین نمازخانه‌ای در دبیرستان دخترانه سمائیان احداث شده که تنها سیستم گرمایشی آن باقی مانده و با تحقق این امر، دانش‌آموزان دو دبیرستان دخترانه می‌توانند از این نمازخانه استفاده کنند.

نوروزی بر تشویق خیرین برای احداث نمازخانه در مدارس از سوی شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک تأکید کرد.

وی اذعان کرد: با جا‌به‌جایی و انحلال مدارس، فضاهای لازم برای آزمایشگاه‌ها در نظر گرفته شده است گرچه هنوز با کمبودها و نیازهایی مواجه هستیم.

تبلیغات دشمنان علیه راهیان نور جنگ پنهان است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به تبلیغات، جوسازی‌ها و اقدامات رسانه‌ای و مطالب نسنجیده دشمنان با تصادف اتوبوس دانش‌آموزان در مسیر مناطق عملیاتی گفت: اعزام دانش‌‌آموزان به مناطق عملیاتی حرکت فرهنگی تاثیرگذار بوده است که دشمنان که رادیوهای بیگانه 24 ساعت در زمینه تصادفات دانش‌آموزان برنامه پخش می‌کنند.

نوروزی تأثیرگذاری راهیان نور در افکار و اندیشه‌های دانش‌آموزان را دلیل تبلیغات سوء دشمنان علیه انقلاب اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری دشمنان انقلاب اسلامی و تبلیغاتشان علیه راهیان نور، جنگ سیاسی و روانی پنهان است ولی دشمنان باید بدانند ملت ایران دل در گرو نظام دارند و به آرمان‌ها،‌ اهداف و ارزش‌های نظام اسلامی پایبند هستند.

انتهای پیام/77006/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول