اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

طرح نوسازی صنایع به دلیل مشکلات مالی زمین‌گیر شده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به خواسته همه مسئولان و کارگران مبنی بر اجرایی شدن دوباره طرح نوسازی صنایع گفت: این طرح نیز به دلیل مشکلات مالی مسکوت مانده است.

طرح نوسازی صنایع به دلیل مشکلات مالی زمین‌گیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نادر قاضی‌پور عصر امروز در بازدید اعضای کمیسیون صنعت، معدن و تجارت با گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اشاره به خواسته همه مسئولان و کارگران مبنی بر اجرایی شدن دوباره طرح نوسازی صنایع اظهار کرد: این طرح نیز به دلیل مشکلات مالی مسکوت مانده است.

وی افزود: به دلیل مشکلات مالی پیش آمده فعلاً این طرح اجرایی نشده که با بهبود وضعیت مالی دولت شاهد اجرایی شدن دوباره آن با شرایطی که در قانون آمده، خواهیم بود.

قاضی‌پور ضمن تاکید بر تلاش‌های صورت گرفته برای بازگرداندن ثبات اقتصادی به کشور گفت: شرایط باید به موقعیت عادی برگردد و وضعیت ارزی کشور تثبیت شود، با برخورد قوه قضائیه، سازمان بازرسی کشور و وزارت اطلاعات با اخلالگران بازار ارز که در افت ارزش ملی دخالت داشته‌اند، حفظ ارزش پول کشور ممکن خواهد بود.

وی، از دولت خواست تا در هموارسازی مسیر ورود مطالبات تراکتورسازی از خارج از کشور به داخل اقدام کند تا وضعیت مالی، سرمایه در گردش این مجموعه رشد و در نتیجه کشور نیز از این رشد متاثر شود. 

قاضی‌پور اضافه کرد: برای اجرای اصول قانون اساسی بحث استقلال و اینکه باید روی پای خود ایستاد در چند اصل قانون اساسی آمده، یکی از آنها واحدهای کشاورزی است که مادر واحدهای کشاورزی هم تراکتورسازی است که ما به هر نحوی شده از صنعت مادر تراکتور کشور حمایت می‌کنیم.

این نماینده مجلس به دشمنان نظام اسلامی نیز هشدار داد که هیچ‌گونه تهدید و جنگ اقتصادی که با قطع تمام شریان‌های اقتصادی علیه ایران به راه انداخته‌اند، کارساز نخواهد بود چرا که ایران اسلامی با قومیت‌ها و گویش‌ها مذاهب مختلف تشکیل یافته است.

وی تصریح کرد: همگی سرباز ولایت هستیم، به خاطر میهن جان می‌دهیم و از تولید و محصولات خود حمایت می‌کنیم و با صادرات به قلب اروپا تمام این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌ایم.

افزایش 30 درصدی تولید و صادرات تراکتور

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز با تاکید بر توفیقات 10 روزه گذشته تراکتورسازی در عرصه‌های تولیدی و بین‌المللی گفت: کسب جایزه برتر کیفیت موسسه کانادایی، نصب کاربردی قطعات و تجهیزات داخلی شده روی تراکتورهای تولیدی که زمینه‌ساز سرعت و قابلیت بیشتر در این مجموعه خواهند بود، از جمله این موفقیت‌ها است.

ابوالفتح ابراهیمی، از آغاز تولید انبوه محصولات رونمایی شده در هفته گذشته خبر داد و گفت: اکسل‌های تولید داخل از امروز بر روی تراکتورهای تولیدی نصب شده و به کارگیری تجهیزات از جمله پمپ هیدرولیک در دستور کارهای تولیدی تراکتورسازی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزایش 30 درصدی تولید و صادرات را در مجموعه تحت مدیریت در شش ماهه گذشته نیز یادآور شد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول