اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خبر داد

تخصیص اعتبار برای نوسازی بقاع متبرکه بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا با اعلام خبر تخصیص اعتبار برای نوسازی بقاع متبرکه گفت: 420 میلیون تومان اعتبار ویژه برای بهره‌برداری از پرده جدید امامزاده عقیل (ع) بخش ارداق هزینه شده است.

تخصیص اعتبار برای نوسازی بقاع متبرکه بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مراسم رونمایی از پرده جدید امامزاده عقیل شهرستان بویین زهرا ظهر امروز در این روستا برگزار شد.

فرماندار بویین زهرا در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس در بویین زهرا گفت: بیش از 420 میلیون تومان اعتبار برای اجرای مراحل مختلف ساخت و بهره‌برداری از این پرده جدید به این آستان مقدس تخصیص یافته است.

احد احمدی با اشاره به اینکه بنا بر سخنان و رهنمود‌های حکیمانه و ارزشمند مقام معظم‌ رهبری لزوم تبدیل بقاع متبرکه موجود در کشور به قطب‌های فعال فرهنگی و دینی مورد توجه قرار دارد، افزود: اجرای طرح‌هایی با محوریت توسعه بقاع متبرکه جزو برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای است که تاکنون در نشست‌ها و جلسات فرمانداری این شهرستان مطرح و برای آن چاره‌اندیشی شده است.

وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور اجر نهادن به مقام بقاع و امکان متبرکه در دستور کار جدی قرار دارد.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه صبحانه کاری با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی به منظور بررسی و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های بخش رامند تصریح کرد: اقدامات خوبی تاکنون در این بخش صورت گرفته که میزان رضایت‌مندی روستائیان این بخش را بیشتر کرده است.

احمدی عنوان کرد: بررسی تخصیص زمین ورزشی به دهیاری‌ها برای ساخت مجموعه‌های ورزشی کوچک، بررسی مشکلات آب آشامیدنی روستایی و مشکلات مربوط به گازرسانی، آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های روستایی و نیز رسیدگی به درخواست‌ها و تقاضاهای روستائیان از جمله عناوینی بود که در این جلسه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار بویین زهرا متذکر شد: توسعه تسهیلا‌ت‌دهی به کشاورزان با همیاری بیشتر و کار مضاعف‌تر در این شهرستان در حال پیگیری و انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی جلسات و نشست‌های تخصصی برای بررسی دغدغه‌ها و مشکلات روستائیان به ویژه در بخش رامند این شهرستان به طور مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول