اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

503 روستای موقوفه‌دار در استان زنجان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در حال حاضر 503 روستای موقوفه‌دار در استان زنجان وجود دارد.

503 روستای موقوفه‌دار در استان زنجان وجود دارد

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان زنجان سالانه برنامه‌های مختلفی را در راستای احیای موقوفات در استان زنجان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اداره کل اوقاف در راستای احیای موقوفات تبدیل به احسن کردن آنها است، اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی، استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان ستاد احیای موقوفات در استان تشکیل و همین امر موجب احیای موقوفات شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 503 روستای موقوفه‌دار در استان زنجان وجود دارد، افزود: اداره کل اوقاف در چند سال گذشته اقدامات بسیاری را در زمینه احیای موقوفات در استان انجام داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اجرای سالانه 57 برنامه فرهنگی توسط اداره کل اوقاف استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: برخی از این برنامه‌ها به صورت مستمر و برخی نیز به صورت مناسبتی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری برنامه‌های بصیرت عاشورایی، آرامش بهاری و نشاط معنوی را از عمده برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف در طول سال عنوان کرد و افزود: همچنین یکی از برنامه‌های شاخصی که در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، سوگواره یاس نبوی در ایام وفات حضرت زهرا (س) است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف در مراسم شهادت ائمه معصومان (ع) نیز برنامه‌های مختلفی را در جوار امامزادگان برگزار می‌کند، یادآور شد: با بررسی‌های به عمل آمده برنامه‌های اجرایی این اداره کل با استقبال مطلوبی از سوی مردم استان مواجه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول