اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

مردم غزه با دست خالی رژیم صهیونیستی را متوقف کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مردم غزه با دست خالی رژیم صهیونیستی را متوقف کرده‌اند و حمله ددمنشانه اسرائیل به مردم مظلوم غزه و فلسطین مایه خجالت دنیای استکبار است.

مردم غزه با دست خالی رژیم صهیونیستی را متوقف کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی که برای سفر کاری 2 روزه به کرمانشاه سفر کرده است، عصر امروز در نشست نظارت همگانی و تقویت نظارت درون سازمانی و برون سازمانی شهروند مسئول، مدیر پاسخ‌گو و در جمع ناظران، ذی‌حسابان، حراست‌ها و مسئولان بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه گفت: برپا کردن حکومت خوب با پیاده کردن سیستم‌های خوب محقق نمی‌شود و بشریت امروز دچار درد بزرگ بی‌فرهنگی شده است.

وی حمله ددمنشانه اسرائیل به مردم مظلوم غزه و فلسطین را مایه خجالت دنیای استکبار دانست و افزود: سران کشورهای به ظاهر متمدن از این اقدام ضدبشری دفاع می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: مردم غزه با دست خالی اسرائیل را متوقف کرده‌اند و این به‌خاطر این است که ذره‌ای از مردم ما الهام گرفته‌اند و برای جهان اسلام افسوس می‌خوریم که سکوت کرده‌اند.

پورمحمدی حکمرانی خوب را در گرو حکمران خوب داشتن دانست و تاکید کرد: رهبر جامعه اسلامی باید عادل باشد، چراکه نظام اسلامی، نظام اصلاح‌گری و پاکی است و این برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید برای برقرای خوبی‌ها و ارزش‌ها در جامعه اجرا شود و همه افراد، به‌ویژه مسئولان در انجام این مهم تلاش کنند.

پورمحمدی بیان داشت: تربیت انسان‌ها و سالم‌سازی محیط باعث رونق اقتصادی و برقراری امنیت می‌شود و تحقق این موضوع در گرو اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تاکید کرد: ترس به خاطر از دست دادن موقعیت، پست و مقام و کم شدن رزق نباید باعث شود امر به معروف و نهی از منکر را اجرا نکنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما در دنیا شعارهای بزرگی داده‌ایم و حرف‌های بزرگی زده‌ایم و باید اقتصاد موفق، مدیریت اداری خوب و رضایت مردم را رقم بزنیم، چراکه ما با پیام‌های صادقانه انقلاب را صادر کرده‌ایم.

وی پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیامی برای تمام دنیا اعلام کرد که ملت ایران در مقابل دشمن ایستاده‌اند و به خدا توکل کرده‌اند و خدا به ملت ایران عزت بخشیده است.

پورمحمدی نظام اداری را دارای پیچیدگی‌های زیاد دانست و تاکید کرد: ما یک نسل توانمند مدیریت داریم و باید به انتظارات مردم پاسخ بدهیم و در این راستا باید ادارات در اداره صحیح امور مربوط به خود کوشا باشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به اجرای صحیح قانون در هر شرایطی تاکید کرد و مدیران را موظف دانست تا قانون را به‌طور کامل اجرا کنند.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول