اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌دری‌‌نجف‌آبادی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی:

غزه یک موضوع بین‌المللی است‌/‌‌ ‌جنایات ‌‌‌رژیم ‌صهیونیستی باید متوقف شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه و فلسطین شکست‌ناپذیر است.

غزه یک موضوع بین‌المللی است‌/‌‌ ‌جنایات ‌‌‌رژیم ‌صهیونیستی باید متوقف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در همایش نوجوانان و جوانان عاشورایی در مصلای قدس اراک افزود: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و همدستانشان بدانند روحیه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه و فلسطین ریشه در عاشورا و محرم دارد و تا زمانی که این روحیه وجود دارد، آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با اشاره به حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به غزه تصریح کرد: اسرائیل غاصب حملات خود را در غزه شدت بخشیده و در این حملات به پیر و جوان و زن و بچه رحم نمی‌کند، این در حالی است که سازمان‌های دروغین مدعی حقوق بشر در برابر این حملات سکوت کرده‌اند.

دری‌‌نجف‌آبادی بیان کرد: موضوع فلسطین و غزه مربوط به همه می‌شود و یک موضوع بین‌المللی است، ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا باید از مردم غزه پشتیبانی مادی، معنوی و فکری کنند و نباید در مقابل حوادث آن بی‌تفاوت باشند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: بدون شک این بار نیز رژیم جعلی صهیونیستی حملات خود را با حمایت و چراغ سبز آمریکای جنایتکار آغاز کرده است که باید هر چه سریع‌تر مجامع بین‌المللی این جنایت وحشیانه را محکوم کرده و برای توقف این فاجعه انسانی اقدام کنند.

دری‌‌نجف‌آبادی ادامه داد: قطعا سازمان‌های بین‌المللی هر چه بیشتر در برابر این جنایت‌ها سکوت کنند، فردا کار خود را در برابر پاسخگویی به مردم دنیا سخت‌تر و سخت‌تر می‌کنند.

وی افزود: اسرائیل غاصب می‌کوشد با حملات هوایی و زمینی مقاومت مردم مظلوم غزه را در هم شکسته و امکان جهاد اسلامی را در فلسطین از بین ببرد، اما غافل از آن است این مقاومت هرگز شکستنی نیست و نمی‌توان در برابر آن ایستادگی کرد.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به جوانان ایران اسلامی که از مکتب امام حسین(ع) درس گرفته‌اند گفت: جوانان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از شهدای دشت کربلا در جنگ حق علیه باطل شرکت کرده و پشت دشمن را به خاک مالیدند.

دری‌نجف‌آبادی حرکت در مسیر قیام عاشورا را رمز موفقیت و سعادت انسان‌ها در زندگی دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان وظیفه خطیری در شناخت اهداف قیام امام حسین(ع) و پیروی از ولایت فقیه در دستیابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید از اتفاقات و وضعیت اسلام و انقلاب، عاشورا و قیام کربلا آگاه شوند و با بصیرت قلبی راه ائمه اطهار را دنبال کنند، ادامه داد: امروز نیز جوانان با الگوگیری از امام حسین(ع) درس آزادی و مردانگی را فرا گرفته‌ و آماده جانفشانی در راه اسلام و قرآن هستند.

انتهای پیام/87001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول