اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید احمد رسولی‌نژاد در پاسخ به سؤال فارس:

لایحه توقف اجرای احکام قلع و قمع اماکن ورزشی عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: معاون امور پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: لایحه توقف اجرای احکام قلع و قمع اماکن ورزشی در دستور کار مجلس قرار دارد.

لایحه توقف اجرای احکام قلع و قمع اماکن ورزشی عملیاتی شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، سید احمد رسولی‌نژاد صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جمع خبرنگاران ورزشی خبرگزاری فارس و مهر اظهار داشت: لایحه توقف اجرای احکام قلع و قمع اماکن ورزشی در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا این لایحه در شور اول به تصویب برسد.

معاون امور پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این لایحه در دستور هفتم مجلس این هفته بود.

وی با اشاره به اینکه این لایحه در حال حاضر در دستور کار مجلس قرار دارد و در دستور هفتم این نهاد قرار دارد، تصریح کرد: اگر این لایحه تصویب شود، به مدت 2.5 سال احکام قضایی در این باره متوقف می‌شود. در این فرصت هم مجلس، دولت را موظف می‌کند تا در این فرصت هزینه و اعتبار موردنظر را تامین کند.

پیشنهاد جایگزینی زمین به اشخاص

این مسئول با اعلام اینکه دو راهکار غیرمالی و مالی برای این طرح پیشنهاد شده است، گفت: در راهکار مالی از وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی خواسته می‌شود زمین‌هایی را که در اختیار دارند در اختیار وزارت ورزش قرار دهند تا وزارت ورزش در اختیار افراد قرار دهد و افراد دست از شکایت خود بردارند.

رسولی‌نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه دادگاه به راحتی حکم می‌دهد و محکومیت مالی نیز متوجه وزارت ورزش می‌شود، افراد نیز تمایل دارند تا پول بگیرند.

ابلاغ لایحه توقف اجرای احکام قلع و قمع اماکن ورزشی ضرورت مهم

وی با بیان اینکه این لایحه هم‌اکنون در دستور کار مجلس قرار دارد ابراز داشت: با تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان حداقل یک سال طول می‌کشد این لایحه تصویب و ابلاغ شود.

معاون امور پارلمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: خواهش ما از ریاست قوه قضاییه این است به قضات سراسر کشور دستور بدهند تا زمان تصویب این لایحه، اجرای احکام متوقف شود.

  وی خاطر نشان کرد: در حالی که ما 3 هزار پروژه نیمه تمام داریم این مسئله روند کار را مشکل می‌کند.

رسولی‌نژاد اعلام کرد: 6 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های نیمه‌تمام نیاز داریم.

وی ابراز داشت: با این روند (پروژه‌های نیمه تمام، مبالغ احکام قضایی و بودجه سال 91 و 92) 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم در حالی که 4 هزار و 700 میلیارد تومان اعتباری که قرار بود به این وزارتخانه بدهند، هنوز ندادند.

معاون امور پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: دیر اختصاص یافتن بودجه وزارت ورزش سبب می‌شود تا اجرای پروژه‌ها طولانی شود.

وی به رأی دادگاه‌ها درباره محکومیت وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در سه ماه گذشته از استان اصفهان 5 میلیارد تومان از حساب اداره کل ورزش و جوانان این استان برداشت شده است.

تغییر هیئت مدیره باشگاه استقلال صحت ندارد

رسولی‌نژاد اضافه کرد: اگر این مقدار اعتبارات به موقع به استان اصفهان اختصاص می‌یافت 80 پروژه در این استان اجرایی می‌شد.

وی همچنین درباره تغییر هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: تغییر هیئت مدیره صحت ندارد.

معاون امور پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پایان درباره مسئولیت جدید وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: از پریچهره در مسئولیت ستادی وزارت ورزش و جوانان در جایگاه مهم بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول