اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

توقف فوتبال نساجی مازندران

خبرگزاری فارس: دیدار بین فوتبال نساجی مازندران و شاهین بوشهر در باران شدید به تساوی انجامید تا نساجی با این تساوی به رده چهارم جدول برسد.

توقف فوتبال نساجی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، از سری رقابت‌های لیگ یک جام آزادگان دیداری حساس و سرنوشت‌ساز بین دو تیم نساجی مازندران و شاهین بوشهر در استادیوم 15 هزار نفری  شهدای ساری برگزار شد که بیش از یک هزار نفر از نزدیک شاهد این رویارویی بودند.

این دیدار برای نساجی سرنوشت‌ساز بود چراکه با سه امتیاز آن خیلی اتفاقات مهم می‌توانست برای نساجی رقم بخورد.

در شرایطی سوت بازی این دیدار از سوی داور نواخته شد که باران شدید از شب گذشته شروع به باریدن کرده و زمین شهدای ساری را سراسر آب فراگرفته بود که این خود بر روند تاکتیکی دو تیم تاثیرگذار بود.

نیمه نخست این دیدار با توجه به شدت باران بسیار هیجانی آغاز شده بود که در همان دقایق ابتدایی دیدار در دقیقه سه خطای مهدی نصیری بازیکن تیم شاهین بوشهر بر روی مجتبی رمضانی در محوطه 18 قدم انجام گرفت که داور این دیدار با نشان دادن نقطه پنالتی بازی را قطع کرد تا محمد عباس‌زاده بازیکن جوان و آینده‌دار نساجی اولین گل این دیدار و هشتمین گل خود را در این رقابت‌ها برای نساجی رقم زند.

نساجی در این نیمه نسبت به حریف بوشهری خود بهتر عمل کرده و در چند موقعیت خطرناک می‌توانست به گل دست یابد که در چند صحنه خطای مشکوک بر روی مجتبی رمضانی انجام شد که داور با اشاره به ادامه بازی نظری بر پنالتی برای نساجی نداشت ولی این خود در بازی تاثیرگذار نبوده است.

در چند مورد داور بازی به راحتی بعضی از خطاها را نادیده گرفته و این خود برتنش بازی افزایش می‌داد.

با این وجود فدراسیون و دپارتمان داوری به عنوان یک قانون‌گذار باید نظارت بیشتری بر عملکرد داوران داشته باشد.

برای تیم نساجی در این دیدار علی نظر محمدی، مجید کاویانپور، محسن رحیمی (دقیقه85 اسماعیل بالی‌مقدس)، اکبر دوربینیان،  نقی شاهمرادی (گل به خودی دقیقه 27)، میثم خداشناس، محسن میرابی، فرهاد خیرخواه (دقیقه57 مجتبی گراییلی)، میلاد کامل (دقیقه 59 مصطفی نوربخش)، مجتبی رمضانی و محمد عباس‌زاده را در ترکیب داشت.

در تیم شاهین بوشهر نیز حسن حوری، سعید خانی، میثم امیری، مهدی نصیری، حامد سلیمانی رکنی ( دقیقه 75 علی ابوالفتحی)، افشین دانشیان (دقیقه 77 مهدی شکوهی)، امید ابوالحسنی (دقیقه 80 علی‌اکبر ویزواری)، وحید نعمتی،  مهدی چمن آرا، محمد ویزواری و محسن قائدی‌پور در ترکیب بودند.

در دقیقه 23 بازی روی ارسال حامد سلیمانی بازیکن تیم بوشهر و ضربه سر نقی شاهمرادی اولین گل به خودی را زده  و نتیجه تساوی برای هر دو تیم رقم خورد.

بعد از دریافت این گل تیم نساجی کمی روحیه خود را از دست داده ولی دو تیم با این نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار که عموما به نیمه مربیان مشهور است دو تیم پس از آغاز بازی حملاتی را روی دراوزه‌ها از خود نشان دادند ولی هیچ کدام به گلی دست نیافتند، هر دو مربی با تعویض‌های خود قصد بر هجومی کردن این نیمه داشته که جزء برخوردهای فیزیکی در بازی چیزی برای مربیان ارمغان آورده نشد تا نساجی با این تساوی دیدار را به پایان رساند.

نساجی با این مساوی با 18 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد.

از حاشیه‌های مهم این دیدار یکی از سایت‌های محلی قائمشهر بوده که دست به ابتکاری جالب زده و با برقراری اینترنت رادیویی این بازی را به صورت آنلاین گزارش کرده تا هواداران از این طریق از نتایج و روند بازی مطلع شوند.

انتهای پیام/ /2296/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول