اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

برگزاری مرحله نهایی مسابقه ویژه وقف و مردم در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مسابقه ویژه شماره شش وقف و مردم در آذر و دی ماه با جوایز و هدایای ویژه در استان همدان خبر داد.

برگزاری مرحله نهایی مسابقه ویژه وقف و مردم در همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برگزاری 17 نوبت از مسابقه وقف و مردم در استان همدان، از سال 89 اظهار کرد: با توجه به کمترین امکانات و بودجه محدود تبلیغاتی، این مسابقه با استقبال خوب مردم استان مواجه شده است.

به گفته وی، حتی تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان مسابقه «وقف و مردم» همدان از سایر استان‌های کشور هستند که تا کنون از یزد، اصفهان و تبریز نیز برندگانی داشته‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تعداد مخاطبان مسابقه شماره پنجم را 2 هزار و 100 نفر اعلام و هدف از طرح سئوال این مسابقه را نیز معرفی بقعه متبرکه امامزاده هادی(ع) که از فرزندان امام سجاد(ع) است بیان کرد.

وی با بیان اینکه سئوال مسابقه شماره شش «وقف و مردم» ( اگر شما یک واقف باشید، تمایل دارید اموال و دارایی خود را با چه نیاتی وقف کنید؟) است، افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند تا پانزدهم دی ماه پاسخ خود را به سامانه پیام کوتاه 811 114 10000 ارسال کنند.

صالحی سئوال این دوره را بسیار متفاوت از دوره‌های قبلی بیان کرد و گفت: سئوال این دوره به صورت نظرسنجی است و هدف از طرح آن، جهت‌دهی به نیات واقفان و معرفی نیازهای روز جامعه در عرصه وقف و موقوفات به مردم است.

وی تصریح کرد: این مسابقه به مدت 45 روز از ابتدای آذر ماه تا 15 دی ماه ادامه دارد و قرعه‌کشی آن نیز در هفته وقف امسال خواهد بود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از آن جا که سئوال به صورت نظرسنجی طراحی شده لذا از بین تمام پاسخ‌های ارسالی به 20 نفر از برندگان که به قید قرعه معرفی می‌شوند، جوایز نفیس و ارزنده‌ای از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و... اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/89004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول