اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و پژوهش کمیته امداد استان زنجان خبر داد

تقدیر شورای اقامه نماز از کمیته امداد استان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از تقدیر شورای اقامه نماز از کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

تقدیر شورای اقامه نماز از کمیته امداد استان زنجان

جمشید پرویزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: اداره کل کمیته امداد استان زنجان در بحث توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین جامعه هدف این نهاد، کارکنان و خانواده‌های کارکنان جزو دستگاه‌های برتر در بحث نماز در سال 1391 شناخته شده و شایسته تقدیر ویژه شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از مجموع پنج شاخصه اصلی و 38 شاخصه فرعی، کمیته امداد استان زنجان موفق به کسب 931 از یک‌هزار امتیاز شده و با کسب امتیاز 93 درصد لوح تقدیر را در بحث توسعه و ترویج فرهنگ نماز دریافت کرد.

مسئول آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بحث توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سال 1390، در شش ماهه نخست سال‌جاری انجام شده است، اضافه کرد: علت برگزیده شدن کمیته امداد به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در بحث نماز اجرای برنامه‌های مختلف در این زمینه در بین خانواده‌های تحت حمایت و در بین کارکنان این نهاد است.

لازم به ذکر است، به گفته مسئول آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به علت اهمیت موضوع نماز و اهمیت توسعه و ترویج آن در جامعه مسئولیت انجام اقدامات در این بخش به حوزه آموزش و پژوهش کمیته امداد استان زنجان محول شده و تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول