اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران:

طرح تصحیح قرائت نماز در حوزه‌های علمیه خواهران اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران از اجرای طرح تصحیح قرائت نماز در حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

طرح تصحیح قرائت نماز در حوزه‌های علمیه خواهران اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مریم ناصح با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر طرح زمزمه قرآنی ویژه تصحیح قرائت قرآن کریم در حوزه‌های علمیه خواهران به اجرا درآمده است افزود: این طرح هر سال در مورد طلاب جدیدالورود اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم قرائت صحیح نماز برای هر طلبه به منظور تکمیل پرونده تبلیغی طلاب و همچنین در پاسخ به درخواست‌های مکرر مدارس علمیه در ارتباط با اجرای طرح مشابهی برای قرائت نماز، معاونت فرهنگی‌ـ تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نظر دارد طرح زمزمه قرآنی را برای طلاب ورودی و باقیمانده طلاب سال‌های قبل همراه با قرائت نماز برای تمام طلاب شاغل به تحصیل برگزار کند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه موضوع سنجش در قرائت نماز، تمام اذکار اعم از حمد و سوره و سایر اذکار واجب نماز را شامل می‌شود، گفت: معیار قبولی، رعایت کامل قواعد صحیح‌خوانی و تجوید لازم با اخذ نمره قبولی (صرفا 20) است.

وی یادآور شد: به منظور ارزیابی قرائت فقط از داوران، مربیان و اساتیدی که در دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم (رشته تجوید) در قم، موفقیت لازم را کسب کرده‌اند دعوت به عمل می‌آید.

ناصح با اشاره به اینکه گزارش فعالیت مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی در این زمینه به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارائه می‌شود افزود:‌ گزارش اجرایی مدارس باید همراه با بیان راهکارهای انجام‌شده توسط مدارس نسبت به تقویت و قبولی حداکثری طلاب باشد.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول