اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای داوری 1000 عکس ارسالی در قم

داوران بخش عکس جشنواره نماز و نیایش معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سه تن از عکاسان برجسته کشورمان به عنوان داوران بخش عکس جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین معرفی شدند تا از میان یک‌هزار عنوان عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره، برگزیدگان را معرفی کنند.

داوران بخش عکس جشنواره نماز و نیایش معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از زمان آغاز تا پایان مدت مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش یک‌هزار عکس ارسال شده و داوران به صورت تیزبینانه نسبت به معرفی برگزیدگان اقدام می‌کنند.

هدف از قرار دادن بخش مسابقه عکس در این جشنواره استفاده از نگاه خلاقانه عکاسان با قواعد شناخته شده بصری است.

هنرمندان با هنر عکاسی می‌توانند به مضامین و ارزش‌های دینی و امر معنوی نماز و نیایش به عنوان یکی از جلوه‌های بی‌بدیل روحی انسان بپردازند.

مسئولان برگزاری جشنواره نماز و نیایش پس از کاوش از بین بهترین عکاسان کشورمان سه تن را به عنوان داور این بخش معرفی کردند.

رضا برجی، محمد روح‌الامین و ابراهیم صافی از جمله عکاسان برجسته کشورمان هستند که به عنوان داور بخش عکس در این جشنواره معرفی شدند.

داوران پس از ارزیابی دقیق تندیس جشنواره و مبلغ 7 میلیون ریال را به عکس اول، دیپلم افتخار و مبلغ 4 میلیون ریال را به عکس دوم و لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال را به عکس سوم اهدا خواهند کرد.

رضا برجی کارشناس عکاسی است که عکاسی جنگ و برنامه روایت فتح را برعهده داشته است.

این کارشناس عکاسی تاکنون بیش از 15 نمایشگاه عکس  انفرادی در ایران، لبنان، سوریه، پاکستان، آلمان و ایتالیا برپا کرده است.

عکاسی در 75 کشور جهان، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و تصویربرداری 15 سریال مستند نیز از دیگر کارهای برجی است.

ابراهیم صافی نیز از دیگر داوران این جشنواره، در رشته عکاسی دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) تحصیل کرده است.

همچنین عضویت در شورای سیاست‌گذاری جشنواره دو سالانه عکس ایران در سال 1389، داوری جشنواره‌های گوناگون عکاسی از جمله دوسالانه عکس ایران و عضویت انجمن عکاسان دوست‌دار میراث فرهنگی در کارنامه هنری او به چشم می‌خورد.

این کارشناس عکاسی برگزاری نمایشگاه‌های متعدد عکاسی و کسب جوایز ملی و بین‌المللی را نیز در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

محمد روح‌الامین نیز که داوری بخش عکس جشنواره نماز و نیایش را بر عهده دارد در رشته عکاسی از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده است.

مدیر هنری و طراح پوسترهای دو دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و طراحی پوسترهای بخش جنبی جشنواره بیست و نهم فجر از جمله سوابق هنری وی است.

روح‌الامین پیش از این به عنوان داور در جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان حضور داشته است.

انتهای ‌پیام/78005/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول