اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه:

برپایی نماز جماعت در مدارس جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: برپایی نماز جماعت در مدارس باید جدی گرفته شود چراکه این موضوع مهم‌ترین آموزش دینی و اخلاقی برای دانش‌آموزان است.

برپایی نماز جماعت در مدارس جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده صبح امروز به همراه کارشناسان حوزه ابتدایی و مسئول خدمات و مسئولان نمایندگی آموزش و پرورش شهر سوق و تعداد 19 نفر از معلمان مجرب و منتخب ابتدایی این شهرستان از مدارس ابتدایی مجتمع شهید عراقی شهر سوق بازدید کردند.

بازدیدکنندگان با حضور در کلاس‌های درس، وضعیت تحصیلی، فیزیکی و ... دانش‌آموزان را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در این جلسه اهداف بازدید گروهی را تبادل نظر، استفاده از توانایی و خلاقیت یکدیگر، انتقال نقاط قوت همکاران در زمینه آموزشی، بررسی مسائل و مشکلات آموزشی و تجهیزاتی مدارس عنوان کرد و گفت: اخلاق و وجدان کاری علل موفقیت و پیشرفت در هر کاری است و وظیفه شرعی و دینی ما است که نسبت به امر آموزش جدیت و تلاش مضاعف داشته باشیم و مطمئناً بازدید آموزشی به‌صورت گروهی از مدارس در طول سال تحصیلی ادامه دارد.

فاطمی‌زاده تأکید کرد: برپایی نماز جماعت در مدارس باید جدی گرفته شود و این خود مهم‌ترین آموزش دینی و اخلاقی برای دانش‌آموزان است.

در پایان بازدیدکنندگان تشکیل جلسه دادند و هر یک از آنها وضعیت آموزشی و نقاط قوت و ضعف کلاس‌های درس را بیان کردند و با ارائه راهکارهای مناسب خواهان پیگیری موانع و مشکلات موجود شدند.

گفتنی است، مجتمع شهید عراقی دارای 16مدرسه، 21 کلاس درس، و 141 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی است.

 

انتهای‌ پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول