اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

ائمه جمعه برکت شهرها هستند / نهاد نماز جمعه باید تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: ائمه جمعه برکت شهرها هستند و از این رو، نهاد نماز جمعه باید تقویت شود.

ائمه جمعه برکت شهرها هستند / نهاد نماز جمعه باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس‏علی کاظمی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی، امام جمعه بیارجمند که به دلیل سوختگی با آب جوش بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته‌ است، اظهار داشت: امام جمعه در حقیقت برکتی برای هر شهر و روستا محسوب می‌شود و جایگاه رفیعی در معادلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... در منطقه دارد.

وی بیان کرد:حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی مردی بزرگوار، وارسته و خدایی بوده و وجود وی برای منطقه بیارجمند سرشار از خیر و برکت است.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: مطمئناً تمام  مردم ولایت‌مدار منطقه و همه کسانی که با امام جمعه بیارجمند مجالست داشته‌اند، برای سلامتی‌ وی دعا می‌کنند.

امام جمعه بیارجمند به علت سوختگی با آب جوش در بیمارستان بستری شد و امور درمان وی در حال پیگیری است.

حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی، امام جمعه بیارجمند به دلیل سوختگی با آب جوش در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته‌ است.

در روزهای مصادف با ماه محرم‏الحرام و به برکت لطف و عنایت ارباب بی‏کفن، امام حسین(ع) و دعای خیر مؤمنان و دوستان، هم‏اکنون وضع عمومی امام جمعه بیارجمند مطلوب بوده و امور درمانی مربوط به وی در حال پیگیری است.

پزشک معالج امام جمعه بیارجمند نیز امروز از وضع عمومی احمدی ابراز رضایت کرد و از بهبودی وی در روزهای آینده خبر داد.

بر اساس توصیه پزشکان معالج امام جمعه بیارجمند، وی باید در این برهه بیشتر تقویت شود و با کنترل بهتر و اطمینان بیشتری که از وضع وی حاصل خواهد شد، می‏توان این مرد دیانت و سیاست را در روزهای آینده باز هم در عرصه جهاد نظاره‏گر بود.

امام جمعه بیارجمند نیز در دیدارهایی که با وی انجام شد، از همه دوستان و پزشکان معالج خود در شاهرود و ساری نهایت قدردانی را داشت.

احمدی که متولد سال 1311 است، امروز در حالی با کهولت سن دست و پنجه نرم می‏کند که بسیاری از مشکلات منطقه بیارجمند همیشه با همت و محوریت وی و حمایت و همراهی مردم این شهر از امام جمعه بیارجمند به خوبی به سامان رسیده است و نباید در این مسائل از برکت حضور عالم عالی‏قدری چون وی در منطقه غافل بود.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول