اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد اقامه نماز کشور:

احیای نماز با بخش‌نامه‌ محقق نمی‌شود/ راه‌اندازی شبکه اجتماعی نماز

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: احیای ارزش‌های نماز با بخش‌نامه‌های اداری محقق نمی‌شود بلکه مردم باید به این عرصه ورود پیدا کنند.

احیای نماز با بخش‌نامه‌ محقق نمی‌شود/ راه‌اندازی شبکه اجتماعی نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش یاوران نماز بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

سید محمد عبداللهی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در این همایش با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در عرصه امروز گفت: صدها شبکه ماهواره‌ای با هزینه‌های کلان دشمن، اساس اسلام و تشییع را نشانه گرفته‌اند.

وی افزود: نماز در دین یک شاخص برای همه شئون و اعمال زندگی است و یاوران نماز نقش مهمی در ترویج چهره به چهره نماز در جامعه ایفا می‌کنند.

عبداللهی افزود: احیای ارزش‌های نماز با بخش‌نامه‌های اداری محقق نمی‌شود بلکه مردم باید به این عرصه ورود پیدا کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز مازندران نیز گفت: اگر فرزندانمان در خانواده‌هایی که برای نماز ارزش قائلند رشد کنند، بسیاری از چالش‌های موجود جامعه رفع خواهد شد.

وی از مردم مازندران در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن نماز ظهر عاشورا قدردانی کرد و گفت: امام حسین(ع) برای احیای نماز و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و این هدف باید اساس همه سوگواری‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمد اسدی مسئول طرح یاوران نماز کشور نیز با بیان اینکه هنوز شناخت درستی از فرهنگ نماز در جامعه وجود ندارد، افزود: نماز در زندگی بهترین حالت را برای آدمی رقم می‌زند و دستاویزی در مشکلات و چالش‌ها و وسوسه‌های نفسانی است.

وی راه‌اندازی شبکه اجتماعی نماز را برای ارتباط مؤثر فعالان ترویج فرهنگ نماز ضروری توصیف کرد.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول