اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره نماز و نیایش خبر داد

ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره نماز و نیایش

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره سراسری نماز و نیایش از ارسال بیش از هزار اثر تا پایان مدت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره نماز و نیایش

علی بیطرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه زنگ پایان ارسال آثار به جشنواره نماز و نیایش به صدا درآمد اظهار کرد: پس از یک هفته تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش، 27 آبان ماه سال جاری این زمان به پایان رسید.

وی با اشاره به شور و شوق جوانان برای شرکت در این جشنواره بیان کرد: هنرمندان جوان آثار خود را تا پایان ساعت 24 روز گذشته از طریق سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir در سه بخش فیلم، فیلم‌نامه و عکس بارگذاری کردند.

دبیر اجرایی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین با اشاره به بخش فیلم‌های 110 ثانیه‌ای تصریح کرد: در این بخش جایزه‌ای مستقل در نظر گرفته شده و از آثار برگزیدگان این بخش از جشنواره حمایت مالی می‌شود.

وی با بیان اینکه شمارش آثار ارسالی به صورت منسجم آغاز شده است اذعان کرد: تا دو روز آینده تعداد دقیق و تفکیک شده آثار ارسالی اعلام می‌شود.

بیطرفان در ادامه بیان کرد: هیئت داوران و هیئت انتخاب این جشنواره مشخص شده است و پس از اعلام قطعی آثار ارسالی اسامی آنان اعلام می‌شود.

وی همچنین از آغاز به کار هیئت‌های انتخاب و داوری از هفته آینده خبر داد و بیان کرد: هیئت انتخاب پس از دقت در کیفیت آثار ارسالی، اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه را از طریق سایت انجمن سینمای جوانان ایران و رسانه‌ها اعلام می‌کنند.

دبیر اجرایی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: پنجمین جشنواره نماز و نیایش از دوم تا پنجم بهمن ماه در استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78005/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول