اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان خبر داد

جهش 300 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه زنجان از جهش 300 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه زنجان نسبت به سال قبل از سال 89 خبر داد.

جهش 300 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه زنجان

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فضاهای فرهنگی دانشگاه زنجان با اقدامات انجام شده، 100 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه جذب و به کارگیری کارشناسان جوان، متعهد و متخصص از برنامه‌های دانشگاه است، افزود: برگزاری حلقه‌های معرفت از برنامه‌های اجرا شده در این دانشگاه محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان از انتخاب معاونت فرهنگی دانشگاه زنجان به عنوان برگزیده جشنواره ملی حرکت خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده این انتخاب صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با مباحث متنوع از برنامه‌های این دانشگاه است، افزود: تاکنون کرسی‌های آزاداندیشی به نحو مطلوبی در دانشگاه برگزار شده است.

طاهری از فعال‌سازی تیم سایبری در قالب نشریات و تیم مجازی دانشگاه خبر داد و افزود: نهضت قرآن کریم در طول سال نیز در این دانشگاه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کتابخوانی تاثیرگذارتر از برنامه‌های دانشگاه است، افزود: برگزاری راهپیمایی انتظار از فعالیت‌های انجام شده محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان از تشکیل شوراهای دانشجویی و استادی دفاتر نهاد رهبری خبر داد و گفت: برگزاری جشن انقلاب از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی از برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس خبر داد و یادآور شد: این اردوها با مسابقات متنوع معنوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول