اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای کوثر کرمان اعلام کرد

آموزش 100 رشته در فرهنگسرای کوثر کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای بانوان کوثر شهرداری کرمان گفت: 100 رشته آموزشی، هنری، صنایع دستی و.. در این فرهنگسرا پیش‌بینی شده است که بانوان می‌توانند از این رشته‌ها بهره ببرند.

آموزش 100 رشته در فرهنگسرای کوثر کرمان

صفیه حسینی‌نژاد در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان از فرهنگسرای بانوان کوثر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کلاس‌های قرآن و دوره‌های کمک‌های اولیه در فرهنگسرای کوثر به صورت رایگان برای بانوان برگزار می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد:  یک دوره روان‌خوانی قرآن برای بانوان کم‌سواد و بی‌سواد برگزار شده است.

حسینی‌نژاد عنوان کرد: حدود 100 رشته آموزشی، هنری، صنایع دستی، ورزشی و مذهبی در فرهنگسرای کوثر پیش‌بینی شده است که بانوان می‌توانند از این رشته‌ها بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای کوثر دارای کارگاه آشپزی مجهزی است که دوره‌های آشپزی برای بانوان در این مکان برگزار می‌شود.

حسینی‌نژاد افزود: کتابخانه فرهنگسرای کوثر کرمان نیز دارای حدود 6 هزار جلد کتاب است و تمام مجلات تخصصی بانوان نیز در این مکان وجود دارد و همچنین بانوان می‌توانند از سالن مطالعه کتابخانه مذکور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کارگاه رایانه فرهنگسرای کوثر نیز خدماتی را به بانوان علاقمند به این رشته ارائه می‌دهد،‌ گفت: قراردادی را با انجمن صنفی رایانه منعقد کرده‌ایم که بانوان پس از شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند برای آزمون به فنی و حرفه‌ای مراجعه و گواهینامه معتبر دریافت کنند.

حسینی‌نژاد با اشاره به برگزاری کارگاه مشبک با حضور استاد علی‌اکبر صوتی در فرهنگسرای کوثر عنوان کرد: کلاس درس این استاد یک کلاس اخلاق است و تاکنون حدود 300 هنرجو در کارگاه مشبک شرکت کرده‌اند و 200 نفر موفق به اخذ گواهینامه شده‌اند.

وی بیان کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای امضای استاد صوتی را به عنوان گواهی معتبر قبول دارد و هنرجویانی که موفق به اخذ قبولی در کلاس استاد صوتی شوند، می‌توانند گواهینامه فنی و حرفه‌ای را کسب کنند.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: آقایان نیز متقاضی حضور در بعضی از کلاس‌های فرهنگسرای بانوان کرمان هستند و بارها خواستار اختصاص بخشی از امکانات این مجموعه به مردان شده‌اند.

وی بیان کرد: نشست‌های مستمر با موضوع سلامت ویژه خانواده‌ها نیز در فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار می‌شود که مردم استقبال مناسبی از این نشست‌های تخصصی دارند و پزشکان متخصص بدون هیچ چشم‌داشتی در این نشست‌ها اطلاعاتی را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

حسینی‌نژاد افزود: توافق‌نامه‌ای را با اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برای برگزاری دوره‌های پرورش فرزند منعقد کرده‌ایم که این دوره‌ها با حضور متخصصان علوم اجتماعی و مشاوران برگزار می‌شود.

وی گفت: تفسیر کاربردی قرآن نیز با استقبال مطلوب خانواده‌ها در فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول