اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر دربندی در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجو:

اشاعه فرهنگ دفاع مقدس ضامن اقتدار ایران ‌اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون اسبق روابط‌عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجو در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا گفت: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس ضامن اقتدار ایران اسلامی است.

اشاعه فرهنگ دفاع مقدس ضامن اقتدار ایران ‌اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین امیر سرتیپ‌ دوم غلامحسین دربندی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجو در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای دوران دفاع مقدس به خصوص شهید والامقام عباس دوران از خلبانان نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز هر فردی که در مسیر شهدای قیام کربلای امام‌حسین‌(ع) گام‌ گذاشته و جهاد الهی را راه‌ بیندازد، قطعا در تاریخ پیروز‌مرد‌ی‌ها و نیز میان ملت‌های مختلف جهان ماندگار و جاویدان می‌شود.

معاون اسبق روابط‌عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: افتخارآفرینی‌های شهید خلبان دوران در ایام سراسر افتخار و نور جنگ تحمیلی به‌ویژه در هجوم قهرمانانه به ساختمان کنفرانس جنبش عدم‌تعهد در شهر بغداد را می‌توان از جمله افق‌های روشنی عنوان کرد که تاکنون در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و جاویدان باقی‌مانده است.

وی تصریح کرد: شجاعت‌های دلیرانه و جانانه این شهید والامقام موجب شد که در مدت کوتاهی به یک اسطوره و قهرمان بزرگ برای ملت ایران تبدیل شود و امروز لازم است، این دلاوری‌های غیرت‌مندانه سینه‌ به‌ سینه به نسل‌های بعد انقلاب اسلامی انتقال پیدا کند.

معاون اسبق ‌روابط‌عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دانشجویان و نقش ویژه آنان در مبارزه با دشمنان افزود: رزمندگان و بسیجیان در ایام سراسر نور دوران دفاع‌مقدس همزمان با دفاع از مرزهای جغرافیایی از مرزهای اعتقادی و دینی ایران اسلامی پاسداری کردند و امروز حضور دانشجویان در چنین مراسم‌هایی در حقیقت ادب و احترام برابر فداکاری‌ها و نیز رشادت‌های اصحاب و یاران عاشورایی اباعبدالله‌ الحسین‌(ع) است.

وی دانشجویان را جزو حماسه‌سازان و همچنین آینده‌سازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان‌ کرد: رزمندگان جنگ‌ تحمیلی با ایمان و اراده قوی و همچنین ضمن تبعیت از راه و رسم مجاهد‌گونه سرور و سالار شهیدان عالم حضرت ابا‌ عبد‌الله‌الحسین‌(ع) به پیکار و نبرد حق بر علیه باطل شتافته و پس از جهاد مقابل دشمنان و متجاوزان در تاریخ این مرز و بوم و در قلوب ملت ایران ماندگار و جاوید شدند و بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که در حقیقت دفاع مقدس انتخاب مرگی آگاهانه و با عزت بود.

انتهای پیام/77005/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول