اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای آموزش و پرورش بافق مطرح شد

لزوم نهادینه‌شدن فرهنگ مشارکت خیرین در ساخت مدارس

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بافق گفت: نهادینه‌شدن فرهنگ خیری و مشارکت شهروندان در موضوع ساخت مدارس ضرورتی است که در شهرستان باید توجه بیشتری به آن شود.

لزوم نهادینه‌شدن فرهنگ مشارکت خیرین در ساخت مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، علیرضا صمدی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت فراهم شدن زیرساخت‌های آموزش در شهرستان بافق اظهار داشت: معتقدم هیچ هزینه ای در آموزش و پرورش وجود ندارد و هر چه بودجه صرف شود در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و همت همه مسئولان در این راستا تضمین آینده‌ای روشن برای کشور قلمداد می‌شود.

سرپرست فرمانداری بافق به بیان برخی از مشکلات آموزش و پرورش در سطح شهرستان پرداخت و افزود: حل و فصل این مشکلات بر عهده مسئولان است.

صمدی با تاکید بر ضرورت شناسایی نخبگان تصریح کرد: کشور از لحاظ سرمایه‌های فرهنگی در وضعیتی مناسب قرار دارد که باید این ظرفیت‌ها شناسایی شده و در راستای توسعه و پیشرفت جامعه هدایت شوند.

سرپرست فرمانداری بافق با بیان اینکه اگر امروز کشوری از لحاظ فرهنگی عقب مانده باشد، توسعه یافته نیست، افزود: بسیاری از استعدادها و ظرفیت‌ها به دلیل اینکه کسی به فکر آموزش و پرورش آنها نبوده، شکوفا نشده‌اند و این استعدادها در مسیر خود قرار نگرفته در نتیجه حاصلی برای جامعه ندارد.

وی با اشاره به موضوع خیری عنوان کرد: با دعوت از خیران و تعامل با این قشر باید برای انجام کارهای خیری فرهنگ سازی شده و مانند سایر فرهنگ‌های اصیل اسلامی نهادینه شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز در این جلسه با ارائه گزارش مصوری از فعالیت‌های ماه گذشته این اداره بیان داشت: مسئولان باید با تدبیر و برنامه‌ریزی سعی کنند دانش‌آموزان را به سمت و سوی فراگیری مهارت سوق دهند.

محمود خواجه‌ای افزود: خوشبختانه حضور دانش‌آموزان بافقی در هنرستان کار و دانش بافق از میانگین استانی بالاتر است.

ارائه گزارش عملکرد ماه گذشته آموزش و پرورش بافق، تصمیم‌گیری برای تجهیز برخی از امکانات کارگاهی هنرستان کار و تلاش، برنامه‌ریزی برای تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور شهرستان و بررسی موضوع ثبت‌نام فرزندان فرهنگیان در مدارس خاص از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در جلسه شورای آموزش و پرورش بافق مطرح شد و اعضا درباره آن تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ 2464/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول