اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرمان خبر داد

فعالیت 6 فرهنگسرا و خانه فرهنگ در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار کرمان گفت: شش فرهنگسرا و خانه فرهنگ شهرداری کرمان خدمات مختلفی را به مردم این شهر ارائه می‌دهند.

فعالیت 6 فرهنگسرا و خانه فرهنگ در کرمان

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر کرمان از فرهنگسرای بانوان کوثر کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این بازدید در جدی‌تر شدن حمایت از فرهنگسرا و همچنین ایجاد روحیه در کارکنان این مجموعه فرهنگی موثر است.

وی عنوان کرد: فرهنگسراها در رفع مشکلات عاطفی، روحی و روانی و همچنین پاسخگویی به نیازهای معنوی مردم نقش بسزایی دارند.

حسینی نقش فرهنگسرای کوثر کرمان را در زمینه فرهنگ شهری مهم خواند و افزود: فرهنگسرای جان‌جهان نیز در منطقه توکل‌آباد شهر کرمان دایر شده و فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرمان تاکنون دو فرهنگسرا و چهار خانه فرهنگ را در این شهر دایر کرده است، خاطرنشان کرد: استقبال مردم از این مجموعه‌ها بسیار مطلوب است.

حسینی یکی از نیازهای امروز مردم را مباحث خانواده دانست و افزود: انجام مشاوره در زمینه‌های ازدواج، اعتیاد، سلامت، تربیت فرزندان و توانمندسازی بانوان و خانواده‌ها و ارائه فعالیت‌های آموزشی، هنری و مذهبی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ کرمان است.

وی با بیان اینکه افزایش خانه‌های فرهنگ و فرهنگسراها در شهر کرمان یک ضرورت است و باید اعتبار لازم برای احداث این مجموعه‌ها توسط نهادهای ذیربط تامین شود، بیان کرد: به زودی پارک مطهری کرمان به یک مرکز فرهنگی بزرگ تبدیل می‌شود.

این مسئول فرهنگی گفت: تمهیدات شورای اسلامی و شهردار کرمان و همچنین همکاران ما در معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان فضای فرهنگی مطلوبی را در محل پارک مطهری کرمان ایجاد کرده است که دارای آمفی‌تئاتر، گالری، مجموعه‌های ورزشی، سالن‌های قرائت‌خانه و ... است.

حسینی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان خواستار ادامه بازدید از مجموعه‌های فرهنگی شهرداری کرمان هستند و این بازدیدها از مراکز فرهنگی ادامه می‌یابد. 

انتهای پیام/800019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول