اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر محمدشهر کرج خواستار شد

توسعه پروژه‌های فرهنگی در محمدشهر کرج

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر کرج بر توسعه پروژه‌های فرهنگی در محمدشهر کرج تأکید کرد.

توسعه پروژه‌های فرهنگی در محمدشهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم کردلو بعدازظهر امروز در نشست فرهنگی محمدشهر اظهار داشت: محمدشهر کرج دارای استعدادهای فراوانی در زمینه توسعه برنامه‌های فرهنگی است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم جوانان این منطقه را به سمت برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی سوق دهیم باید طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی را مطابق با نیازهای نوجوانان جوانان منطقه اجرایی کنیم.

عضو شورای شهر محمدشهر در ادامه بر لزوم توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی در محمدشهر کرج تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های موجود در محمدشهر می‌طلبد تا علاوه بر توسعه فضاهای فرهنگی در این منطقه برنامه‌هایی نیز در این زمینه اجرایی شود.

کردلو ادامه داد: برای توسعه فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی در بین نسل امروز باید متولیان امر فرهنگ به اجرای برنامه‌های فرهنگی توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارند تا اهداف دیرینه خود را در کشور جاری نمایند لذا با راه‌اندازی جنگ نرم و هدف قرار دادن اعتقادات نسل امروز می‌خواهند به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

کردلو گفت: امروز دشمنان اسلام با تبلیغات سوء، افکار جوانان ایرانی را نشانه رفته‌اند و لازم است با کارهای فرهنگی با این تبلیغات مقابله شود.

*مساجد مکانی امن برای اجرای برنامه‌های فرهنگی

عضو شورای شهر محمدشهر در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه مساجد می‌توانند به عنوان پایگاهی امن برای اجرای برنامه‌های فرهنگی باشند افزود: متولیان امر فرهنگ می‌توانند برای رسیدن به اهداف مورد نظر از مساجد به عنوان پایگاهی امن برای توسعه امور فرهنگی استفاده کرده و با اجرای برنامه‌های جذاب جوانان و نوجوانان را به سمت این پایگاه‌ها سوق دهند.

انتهای پیام/2302/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول