اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش گودال سرخ در گرگان - 5

گودال سرخ یک اقدام فاخر فرهنگی است / فرهنگ به جامعه هویت می‎بخشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: اجرای نمایش گودال سرخ در گلستان یک اقدام فاخر فرهنگی است.

گودال سرخ یک اقدام فاخر فرهنگی است / فرهنگ به جامعه هویت می‎بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی پیش‌ازظهر امروز در جلسه اداری شورای شهرستان گرگان که در سالن اجتماعات سپاه نینوا استان برگزار شد اظهار داشت: اگر برنامه‎های فاخر به مرحله اجرا درآیند و اثرگذار باشند به اجرای بیشتر کارهای فرهنگی کمک خواهد شد.

وی تاکید کرد: نباید فکر کنیم که اگر فرهنگ‎ها و نگاه‎ها اصلاح نشوند می‎توانیم کار کنیم بلکه حتی به عنوان پیش‌نیاز کارهای خودمان نیز باید رویکرد فرهنگی را در اولویت قرار دهیم.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه اگر فرهنگ نباشد سایر موارد نیز روبراه نخواهد بود متذکر شد: همه چیز مبتنی بر فرهنگ است و اساساً فرهنگ هر جامعه، هویت و موجودیت جامعه را تشکیل می‎دهد و زمانی که دستگاه‎ها در انجام کارشان گره‎ای ایجاد می‎شود، به دلیل این است که ریشه فرهنگی کار درست نیست لذا باید هر جایی که اقدامات فرهنگی صورت می‎گیرد به عنوان یک کار زیربنایی تلقی شود.

احمدی ادامه داد: لازمه انجام چنین اقدامی این است که به عنوان بسیجی همه از برنامه‎های فرهنگی حمایت کنیم.

فرماندار گرگان از فرمانده سپاه نینوای گلستان خواست تا بعد از اجرای نمایش گودال سرخ، خیمه‎ای که به این منظور برپا شده همچنان پابرجا بماند چراکه مسلمانان با این اعتقادات زنده هستند و اجرای چنین برنامه‎هایی تداعی‎کننده یک فرهنگ است.

 

احمدی با بیان اینکه شورای اداری در راستای اقدامات اعتقادی و فرهنگی گام برمی‎دارد ابراز داشت: مرکز استان باید همیشه به سراسر استان الگو دهد لذا اگر کارها با پمپاژ ویژه‎ای انجام شود فراگیر خواهد شد گرچه اسلام بی‎سپاه نمی‎ماند و اعتقاد نیز بی‎همراه نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه عنوان ذاتی ما در انقلاب بر مبنای بسیجی بودن است خاطرنشان کرد: ما مدیران که متکفل هستیم باید متناسب با جایگاه و شأن مرکز استان، عکس‎العمل داشته باشیم و باید سعی کنیم تا کارها به بهترین شکل انجام شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول