اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های مسابقات فرهنگی اداره اوقاف یزد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های مسابقات فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد در رشته‌های مختلف اذان، مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن کریم و ... معرفی شدند.

برترین‌های مسابقات فرهنگی اداره اوقاف یزد معرفی شدند

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: از جمله مسابقات فرهنگی برگزار شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد، برگزاری هفدهمین دوره از مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم بوده است.

حجت‌الاسلام سعید رادمهر با بیان اینکه این مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شد، افزود: پس از پایان این رقابت‌های گروه‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی، هیئت داوران گروه همخوانی و مدیحه سرایی کوثر از یزد را با کسب امتیاز 78.75 حائز رتبه برتر انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت داوران همچنین گروه همخوانی و مدیحه سرایی ثقلین را با امتیاز 76.75 و گروه اسوه را با امتیاز 74.25 به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم معرفی کرد.

رادمهر همچنین با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات ابتهال اوقاف استان یزد، یادآور شد: هیئت داوران نفرات برگزیده مسابقات ابتهال استان یزد را آقایان حسن مختاری، محمدحسن حسن‌زاده و مهدی شایق از یزد اعلام کرد.

مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد همچنین از برگزاری پنجمین دوره مسابقات اذان اداره اوقاف استان یزد خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور موذنان برگزیده شهرستان‌های استان یزد برگزار شد و پس از داوری هیئت داوران، نفرات برتر معرفی شدند.

رادمهر یادآور شد: در این رقابت‌ها موذنان برگزیده شهرستان‌های یزد، صدوق، میبد، اردکان، طبس، مهریز، بافق، بهاباد، تفت و ابرکوه حضور داشتند.

وی افزود: در این دوره 50 نفر از موذنان استان یزد در دو گروه سنی شکوفه‌ها (زیر 16 سال) و بزرگسالان (بالای 16 سال) با هم به رقابت پرداختند.

رادمهر خاطرنشان کرد: داوری این رقابت‌ها بر عهده استاد غلامرضا شاه میوه، استاد محمدتقی گلبان، استاد سید محمد شریعتی، استاد سید حبیب تربتیان و استاد فیاض بود.

وی ادامه داد: هیئت داوران، مجتبی آبیاری، محمد جواد برخورداری و امیرحسین انواری هر سه نفر از یزد را به عنوان نفرات برتر رشته اذان مقطع شکوفه‌ها معرفی کرد.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: این هیئت همچنین محمد ساکت، حسین دستجردی و صادق طالبی از یزد را به عنوان نفرات برتر رشته اذان در مقطع بزرگسالان انتخاب کرد.

رادمهر اظهار امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات علاوه بر حرکت در مسیر ترویج فرهنگ قرآنی، به پیشرفت نخبه‌های قرآنی و سایر رشته‌های فرهنگی و مذهبی نیز کمک کند.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول