اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران مطرح کرد

تزلزل خانواده‌ها زیان‌بارترین اثر بی‌حجابی/جنگ فرهنگی پدیده جدیدی نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران زیان‌بارترین آثار بی‌حجابی را تزلزل خانواده‌ها بیان کرد و گفت: با به خطر افتادن امنیت خانواده امنیت اجتماع به خطر افتاده و با آشفتگی جدی مواجه می‌شود.

تزلزل خانواده‌ها زیان‌بارترین اثر بی‌حجابی/جنگ فرهنگی پدیده جدیدی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان مازندران به آثار مطلوب حجاب اسلامی بر گسترش و صیانت از امنیت اجتماعی اشاره کرد و رشد روانی و اعتلای فکری، کاهش چشمگیر مفاسد فردی و اجتماعی در جامعه، حضور معنوی‌گرایانه زنان و مردان در محیط و حفظ ارزش‌های انسانی و مبارزه با تهاجم فرهنگی را از جمله مهمترین این فواید دانست.

وی با اشاره به اینکه نفس انسان دریایی از خواسته‌ها و تمایلات است که در صورت رغبت به آنها طغیان می‌کند، عنوان کرد: در چنین موقعیت مهلکی حجاب به مثابه داروی درمان کننده و موجد امنیت و صفای روحی است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اسلام با التفاط و نگاه ویژه به مسئله حجاب و پوشش زنان می‌خواهد محیط اجتماع از لذت‌های ناهنجار، پاک شده و راه را برای حفظ نیروی قدرتمند روحی و جسمی با حضور معنوی در محیط کار بگشاید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه تهاجم و جنگ فرهنگی پدیده جدیدی نیست و در طول تاریخ بشر همواره حضور داشته است، اظهار داشت: یکی از جنبه‌های مهم تهاجم فرهنگی غرب در تاریخ معاصر، مبارزه با حجاب به منظور از بین بردن امنیت اجتماعی و هویت نسل‌هاست.

ابراهیمی افزود: غرب در راه دستیابی به اهداف خود در تهاجم به عناصر فرهنگی ملت‌ها با نام آزادی و هنر، انواع فساد و ابتذال را ترویج کرده و با معرفی حجاب به عنوان مهم‌ترین مانع آزادی، امنیت اجتماعی جوامع را به خطر انداخته است.

وی در ادامه از میان رفتن بنیادهای اعتقادی و ارزشی را از دیگر آثار زیانبار بی‌حجابی دانست و گفت: حجاب قانون فطرت است و سرپیچی از قوانین فطری زن را از هویت او خارج می‌سازد.

ابراهیمی افزود: با افول شخصیت زن، بی‌بند و باوری در جامعه رایج و نظام خانوادگی مختل می‌شود و در نتیجه امنیت اجتماعی از افراد سلب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران زیان‌بارترین آثار بی‌حجابی را تزلزل خانواده‌ها بیان کرد و افزود: با به خطر افتادن امنیت خانواده امنیت اجتماع به خطر افتاده و با آشفتگی جدی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/86003/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول