اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

اشتغال مهم‌ترین دغدغه‌ روستاییان است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اشتغال مهم‌ترین دغدغه‌ روستاییان است، گفت: این مهم در روستاها باید به طور جدی پیگیری شود.

اشتغال مهم‌ترین دغدغه‌ روستاییان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدکاظم اولیایی عصر امروز در جمع دهیاران خراسان‌جنوبی اظهار کرد: باید زمینه ایجاد اشتغال ‌پایدار بین جوانان روستایی فراهم شود.

وی به زمان بحران اشاره کرد و افزود: در مواقع بحران باید اولویت‌بندی مناسبی از اقلام مورد نیاز حادثه‌دیدگان و اسکان موقت آنان در ساعات اولیه حادثه مدیریت شود.

*توجه به مسائل دینی در برنامه‌ریزی‌ مسئولان فرهنگی قرار گیرد

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: توجه به مسائل دینی و مذهبی مردم از اهمیت ویژه‌ای در کاهش آسیب‌ها و ایجاد آرامش در بین مردم برخوردار است و در همین راستا باید این مهم در برنامه‌ریزی‌های مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

اولیایی یادآور شد: اشتغال و مسائل فرهنگی مناطق روستایی از مهم‌ترین اقدامات در دست اجرا است و در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها ساماندهی می‌شود.

وی نقش دهیاران را در برخی از مسائل و فعالیت‌ها کمرنگ عنوان کرد و گفت: باید دهیاران در سطح روستاها قانونمند شده و وظایفشان به طور جامع احصا شود و در این راستا باید توانمندی دهیاران افزایش یابد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی خواستار اجرای پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز مردم شد و اظهار کرد: پروژه‌های اجرا شده در سطح روستاها باید منجر به رفع مشکلات مردم شده و از اجرای پروژه‌های کلیشه‌ای جلوگیری شود.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول