اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد

توزیع خدمات، متناسب با حجم مسافران نوروزی باشد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: توزیع خدمات، متناسب با حجم مسافران نوروزی برای انجام خدمات‌رسانی متعادل باشد.

توزیع خدمات، متناسب با حجم مسافران نوروزی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: فراهم‌سازی شرایط لازم برای مسافران نوروزی که قصد عبور و یا ماندن در خراسان‌جنوبی را دارند باید برای انجام سفرهای خوب و ایمن آماده شود.

وی افزود: باید در این راستا با استفاده از تجارب گذشته برای رفع نواقص و گسترش نکات قوت تلاش شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید تمهیداتی در شیوه‌های مختلف خدمات از جمله امنیت، مواد غذایی، سرویس‌دهی و اسکان انجام شود، تصریح کرد: در برخی از این خدمات ممکن است یک نهاد به تنهایی متولی موضوع باشد و در صورت همکاری چند دستگاه باید این خدمات با یک همکاری و هماهنگی مناسب برای ارائه به مسافران انجام شود.

اولیائی بر ارائه خدمات مناسب در حمل و نقل و اطلاع‌رسانی در مورد اماکن دینی و مذهبی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی باید هر روز آمار و اطلاعات خود را تا ساعت 9 صبح برای اطلاع‌رسانی به سایت مرکز ارائه دهند، ادامه داد: در استان این امر باید توسط استاندار یا نماینده وی و در شهرستان‌ها باید از طریق فرمانداران انجام شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید از چاپ و ارائه اطلاعات غیر ضروری در کتابچه‌ها برای مسافران نوروزی خودداری کنند، یادآور شد: باید برای ارائه آمار و اطلاعات صحیح تلاش و از ارائه آمار ناقص پرهیز کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول