اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

مسکن مهر خراسان جنوبی پیشرفت قابل توجهی دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش مسکن مهر استان به وجود آمده است.

مسکن مهر خراسان جنوبی پیشرفت قابل توجهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیائی شنبه‌ شب در جمع مسئولان بخش مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: اکثر مشکلات مسکن مهر استان در حال حاضر برطرف شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات تأمین اعتبار است که باید هرچه زودتر تأمین شود تا پروژه عظیم مسکن مهر استان هرچه زودتر به سرانجام برسد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی به مصوبات شورای مسکن استان اشاره کرد و ادامه داد: در این شورا مصوب شد که تمام شهرداری‌ها نسبت به اخذ مجوز در پایان مرحله سفت‌کاری هرچه زودتر اقدام کنند.

اولیائی ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد که نسبت به تامین زمین برای ایستگاه‌های فشار گاز و همچنین اخذ هزینه انشعابات تعاونی‌های مسکن مهر اقدام شود.

*برخورداری 80 درصد واحدهای مسکونی مهر از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی نیز گفت: گازرسانی به 85 درصد واحدهای مسکونی مهر انجام شده و 10 درصد باقیمانده نیز در دست اقدام است.

حسن افتخاری با بیان اینکه پنج درصد از واحدهای باقیمانده تا قبل از زمستان وصل می‌شود، افزود: از مجموع واحدهای مسکونی مهر استان که در شهرهای گازدار هستند گازرسانی به 80 درصد انجام شده است و 20 درصد باقیمانده در دست اقدام است که در صورت تامین اعتبار انجام می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای 20 درصد باقیمانده را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون 10 میلیارد ریال از این رقم از سوی استانداری تأمین اعتبار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز از آبرسانی به 16 هزار و 700 واحد مسکونی مهر استان تاکنون خبر داد.

سید مجتبی عراقی‌زاده افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان مشکل آبرسانی وجود ندارد و شبکه فاضلاب نیز برای 23 تعاونی مسکن مهر بیرجند اجرا شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول