اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد

تامین اعتبار دستگاه‌های خدمات‌رسان مسکن مهر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تامین اعتبار دستگاه‌های خدمات‌رسان مسکن مهر خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این اقدام برای پیشرفت مسکن مهر استان انجام شده است.

تامین اعتبار دستگاه‌های خدمات‌رسان مسکن مهر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: در جلسات گذشته مسکن مهر پیش‌بینی شده بود که پروژه‌های مسکونی مهر که آماده تحویل است در سه دوره زمانی خرداد، شهریور و اسفندماه سال جاری تحویل متقاضیان شود.

وی افزود: اما به دلیل اینکه افتتاح این پروژه‌ها با مناسبت‌های مذهبی و ملی تقارن داشته باشد افتتاح پروژه‌های مسکن مهر استان به دو دوره زمانی هفته دولت و دهه مبارک فجر موکول شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مسئولان مرتبط در زمینه مسکن مهر استان باید در این راستا تلاش بیشتری کرده و واحدهایی که آماده تحویل هستند را شناسایی کنند.

اولیایی ادامه داد: از ابتدای سال دو جلسه بررسی واحدهای مسکن مهر در سطح استان تشکیل شده و واحدهای آماده تحویل احصاء و لیست آنها تنظیم شده و در اختیار دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در بحث مسکن مهر چالش‌هایی نیز وجود دارد که باید با هماهنگی تمام مدیران در راستای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

* صدور پایان کار توسط شهرداری در مرحله سفت‌کاری

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر صدور پایان کار توسط شهرداری و دهیاری در مرحله سفت‌کاری بنا بر اساس بخشنامه هیئت وزیران تأکید کرد.

اولیایی به تمدید دوران مشارکت در پروژه‌های مسکن مهر و اعمال نرخ فروش اقساطی هفت و چهار درصد توسط برخی بانک‌ها اشاره کرد و گفت: در این راستا برخی بانک‌ها نسبت به اجرای بخشنامه هیئت دولت مبنی بر اعمال نرخ فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر اقدام نمی‌کنند که پیشنهاد می‌شود تا رفع این مشکل بانک‌های عامل نسبت به تمدید مشارکت پروژه‌های مسکن مهر مرتبط اقدام کنند.

* رتبه مسکن مهر خراسان جنوبی از 20 به 8 ارتقا یافته است

استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه از ارتقای رتبه مسکن مهر استان از رتبه 20 به هشت خبر داد و افزود: باید در جلسات متعدد مشکلات مسکن مهر استان بررسی شود.

قهرمان رشید افزود: مدیران مرتبط با مسکن مهر استان باید جلسات مطبوعاتی برگزار و عملکرد مسکن مهر استان را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول