اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

حمل و نقل زیربنای اقتصاد است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حمل و نقل زیربنای اقتصاد است، گفت: امروز حمل و نقل بر فرآیند توسعه اقتصادی کشور بسیار تأثیرگذار است.

حمل و نقل زیربنای اقتصاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی صبح امروز در آیین گرامیداشت و تقدیر از دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل خراسان جنوبی اظهار داشت: گستردگی صنعت حمل و نقل در بخش‌های متفاوت و متنوع است.
وی با اشاره به فرمان امام در 26 آذر 1362 تصریح کرد: در این روز دست‌اندرکاران حمل و نقل به فرمان امام در مورد مشکل تخلیه بار بنادر و تهیه ارزاق عمومی مردم لبیک گفتند.
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: لبیک متولیان حمل و نقل در سطح کشور به فرمان امام راحل در سال 1362 جایگاه و اهمیت این بخش و صنعت حمل و نقل کشور را می‌رساند.
 
* حمل و نقل نیازمند حمایت و توجه ویژه است
اولیایی با بیان اینکه حمل و نقل نیازمند توجه و حمایت همیشگی و ویژه است، افزود: تمامی مسئولان در همه احوالات این همراهی و مساعدت را باید در زمینه حمل و نقل داشته باشند.
وی حمل و نقل را زیربنای اقتصاد دانست و تصریح کرد: امروز حمل و نقل تأثیرگذار بر فرآیند توسعه اقتصادی کشور است بنابراین باید توجه بیش از پیش به این صنعت صورت گیرد.
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حمل و نقل تأثیرپذیر از توسعه است، گفت: صنعت حمل و نقل رابطه‌ای قوی بین تولید و بازار مصرف در سطح کشور است.
اولیایی با بیان اینکه امروز حمل و نقل رابط بین بازرگانی‌های داخل و خارج است، یادآور شد: بنابراین با این اوصاف صنعت حمل و نقل از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول