اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

نظام آراستگی باید در اماکن عمومی و جامعه اجرایی شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اهمیت اجرای نظام آراستگی گفت: نظام آراستگی باید در اماکن عمومی و جامعه نیز اجرایی شود.

نظام آراستگی باید در اماکن عمومی و جامعه اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تحول اداری اظهار داشت: نظام آراستگی یک نظام وجدانی است که نتیجه و برکات بسیار فراوانی در دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که اجرای نظام آراستگی، در داخل محیط و ساختمان اداری به تنهایی کافی نیست، گفت: اماکن و محل‌های عمومی نظیر فضاهای ورزشی، تالارهای اجتماعات، مساجد، ‌حسینیه‌ها و تکایا نیز در حوزه کاری ما بوده و باید نظام آراستگی نیز در حد قابل قبولی در آنها اجرا شود.

استاندار زنجان با بیان این مطلب که ستاد تحول اداری در همه موضوعات اداری قابل پیگیری است،‌ مبنای آراستگی را ساماندهی وضع موجود عنوان کرد و افزود: برخی اجرای این نظام را در تکمیل و یا افزایش تجهیزات و امکانات اداری می‌دانند که این تصور صحیحی نیست.

وی در مورد هفته پژوهش بر سند آمایش سرزمینی استان اشاره کرد و تاکید داشت: یکی از اسناد بالادستی ما در موضوع پژوهش، سند آمایش سرزمینی استان است که همه موضوعات در این سند لحاظ شده است.

رئوفی‌نژاد افزود: سند آمایش سرزمینی یک پژوهش جامع و کامل بوده و تابلوی راهنما و مبنایی برای هر پژوهش، اقدام و حرکت در مسیر توسعه استان است.

در ادامه این جلسه معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان و دبیر ستاد تحول اداری استان گزارشی از اجرای نظام آراستگی در دستگاههای اجرایی استان ارائه کرد.

عادل علیپور افزود: در سال گذشته 58 دستگاه اجرایی با شاخص امتیاز 69 درصد و در سال‌جاری 61 دستگاه با 84.5 درصد امتیاز، نظام آراستگی را اجرا کردند.

وی همچنین از تهیه نرم‌افزار ملی کنترل و مدیریت ورود و خروج اموال در دستگاه‌های اجرایی، توسط وزارت اقتصاد و دارایی خبر داد و از دستگاه‌های اجرایی خواست تا اجرای این نرم‌افزار را در دستور کار خود قرار دهند.

در سال‌جاری 174 دستگاه شهرستانی نیز نظام آراستگی را اجرا نموده و 2 هزار و 115 نفر ساعت نیرو برای ارزیابی این مدل مشارکت داشتند.

انتهای پیام/2308/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول