اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

ادارات گلستان صرفه‎جویی مصرف گاز را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: ادارات و دستگاه‎های اجرایی استان صرفه‎جویی در مصرف گاز را جدی بگیرند.

ادارات گلستان صرفه‎جویی مصرف گاز را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش بر اهمیت و جایگاه گاز طبیعی در زندگی روزانه مردم و فراهم کردن رفاه و آسایش خانواده‎ها به ویژه در مقوله گرمایشی تاکید کرده و خواستار توجه مسئولان و مردم استان در زمینه صرفه‎جویی در مصرف گاز شد.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم و استفاده از وسایل گازسوز برای گرم کردن منازل رو به افزایش بوده بنابر‌این لازم است در راستای مدیریت مصرف فرهنگ‎سازی مناسبی انجام شود.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان افزود: یکی از کانال‎هایی که می‎تواند در این ‌ارتباط‌ مهم باشد همکاری ادارات و دستگاه‎ها است که در زمره یکی از مصرف‎کنندگان گاز طبیعی قرار دارند و ضرورت دارد در مصرف گاز ادارات توجه کرده و در زمان اداری شعله وسایل سرمایشی را کم کرده و در زمان خروج از اداره وسایل گرمایشی را خاموش کند.

سنگدوینی بر نقش سازمان آموزش و پرورش در این خصوص تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از سازمان‎های بزرگ با حجم انبوه کارکنان و دانش‎آموزان می‎تواند نقش برجسته‎ای را در فرهنگ‎سازی مصرف گاز داشته باشد و این شرکت را در رسیدن به اهدافش یاری رساند.

وی با اشاره به اینکه بزرگان دین مبین اسلام همواره توجه به مقوله صرفه‎جویی را بسیار مورد تاکید قرار می‎دادند افزود: در حال حاضر آنچه حایز اهمیت است صرفه‎جویی در مصرف انرژی است تا بتوانیم از محل صرفه‎جویی‎های انجام شده ضمن ادامه روند توسعه  گازرسانی در استان جریان گاز مستمری داشته و فصل سرما را نیز بدون هیچ نگرانی به پایان برسانیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ضمن تاکید بر همکاری و نقش سازنده مردم در این زمینه افزود: این شرکت در کنار همکاری بسیار مطلوب مردم شریف و ولایت‎مدار، خوشبختانه قبل از شروع فصل سرد اقداماتی ضروری را در زمینه پیشگیری از قطع و افت احتمالی فشار گاز انجام داده تا همانند سال گذشته فصل سرد را بدون هیچ دغدغه‎ای به پایان ببرد.

انتهای پیام/2307/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول