اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از دانشکده فناوری‌های نوین زیست محیطی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در حال حاضر مراحل سفت‌کاری ساختمان دانشکده فناوری‌های نوین زیست محیطی کشور در اصفهان به پایان رسیده است.

بهره‌برداری از دانشکده فناوری‌های نوین زیست محیطی در اصفهان

کیومرث کلانتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه فناوری‌های زیست محیطی در استان البرز فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این دانشگاه به عنوان متولی ایجاد و راه‌اندازی فناوری‌های نوین زیست محیطی در استان‌ها به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ساختمانی از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای ایجاد و راه‌اندازی نخستین دانشکده فناوری‌های نوین زیست محیطی در کشور اختصاص داده شده است و در حال حاضر این ساختمان در مرحله سقت‌کاری قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه مراحل سفت‌کاری ساختمان دانشکده فناوری‌های نوین زیست محیطی کشور در اصفهان به پایان رسیده است، تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده برای راه‌اندازی این دانشکده سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شرکت فولاد مبارکه اصفهان و استانداری اصفهان باید اعتبارات موردنیاز برای تکمیل و راه‌اندازی این دانشکده را تأمین کنند.

وی با تاکید بر اینکه بودجه‌ای از سوی این اداره برای احداث و راه‌اندازی نخستین دانشکده فناوری‌های نوین زیست محیطی کشور در استان اصفهان مشخص نشده است، ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استانداری و شرکت فولاد مبارکه اصفهان این دانشکده باید طی دو سال آتی تکمیل شود.

کلانتری با بیان اینکه در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز این دانشکده تا پایان سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور به شمار می‌رود و پیوند میان صنعت و محیط زیست امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی به روز شدن صنعت را در کشور و به ویژه در استان اصفهان امری مهم و ضروری دانست و افزود: پیوند صنعت و محیط زیست و راه‌اندازی دانشکده فناوری‌های نوین زیست محیطی در استان سبب کاهش عوارض آلاینده‌های زیست محیطی در استان می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه راه‌اندازی این دانشکده فرصتی برای استان و برای سراسر کشور است، گفت: سراسر کشور با راه‌اندازی دانشکده فناوری‌های نوین زیست محیطی در استان سبب افزایش و توسعه بهره عملی کشور در راستای ساماندهی وضعیت محیط زیست می‌شود.

وی اظهار کرد: این دانشکده می‌تواند از سراسر کشور دانشجو بپذیرد و تکمیل و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این دانشکده یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای استان تلقی می‌شود.

انتهای پیام/63001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول