اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

بهره از فناوری‌های جدید برای کنترل مجرمان در زنجان/ راه‌اندازی اقامتگاه‌های اجباری

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: استفاده از فناوری‌های جدید برای کنترل مجرمان در استان زنجان از برنامه‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

بهره از فناوری‌های جدید برای کنترل مجرمان در زنجان/ راه‌اندازی اقامتگاه‌های اجباری

علیرضا صالحی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های جدید برای کنترل مجرمان از برنامه‌های نیروی انتظامی است که در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی نیز با دستگاه‌های اجرایی مختلف منعقد شده است.

وی با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی راه‌اندازی مراکز مشاوره است، خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره‌های لازم و خدمات مددکاری از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های اتاق فکر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تصریح کرد: در این اتاق فکر از حضور اساتید برجسته استفاده می‌شود.

وی با اشاره به حضور معتادان و کارتن‌خواب‌ها در برخی از مناطق شهر تصریح کرد: بر اساس ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر اقامتگاه‌های اجباری در استان راه‌اندازی می‌شود.

صالحی با بیان اینکه با راه‌اندازی این اقامتگاه‌ها افراد معتاد سه ماه زیر نظر قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: اقدامات بهداشتی و روانشناسی به منظور ترک اعتیاد این افراد انجام می‌شود.

وی ترک اعتیاد افراد را از برنامه‌های ویژه این اقامتگاه‌ها برشمرد و گفت: معتادان با اقامت اجباری به آغوش جامعه بر می‌گردند.

*بسترسازی‌های مناسب برای برنامه‌های ماه محرم در زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به تقدیر استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان از برنامه‌های نیروی انتظامی در دهه نخست محرم تصریح کرد: با بسترسازی‌های مناسب برنامه‌های استان به نحو مطلوبی در عزاداری‌ها مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قمه‌زنی از سنت‌های غلط و تحریم شده محسوب می‌شود، افزود: با افرادی که به چنین سنت‌های غلط دست آویزند، به طور قطعی مقابله می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه عاشورایی بودن از افتخارات مردم زنجان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در ماه محرم همه ادیان و فرق در ماتم اباعبدالله‌الحسین (ع) عزاداری می‌کنند.

وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از ماموریت‌های پلیس عنوان کرد و گفت:‌ پلیس به منظور تعامل بیشتر با مردم از ظرفیت‌های مردمی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول