اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

تصاحب پهپاد آمریکایی نمایش اقتدار سایبری ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آران و بیدگل تصاحب دومین پهپاد از ناوگان دریایی آمریکا مستقر در بحرین را نمایش اقتدار ایران در فضای سایبری دانست.

تصاحب پهپاد آمریکایی نمایش اقتدار سایبری ایران است

به گزارش خبرگزاری از کاشان، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل با محکوم کردن دولت آمریکا به نقض قوانین بین‌المللی اظهار داشت: تصاحب دومین پهپاد از ناوگان پنج دریایی آمریکا مستقر در بحرین نشان از هوشیاری سپاه پاسداران بود.

وی با بیان اینکه آمریکا با این عمل، حقوق هوایی جمهوری اسلامی ایران را زیر پا گذاشته، افزود: جمهوری اسلامی ایران توانایی مقابله همه جانبه در عرصه‌های مختلف تبلیغاتی، سایبری و حتی نظامی با آمریکا را دارد.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قادر است در مقابله نظامی با آمریکا گورستانی از مزدوران آمریکایی را پدید آورد، خاطرنشان کرد: انتخاب بازرس ویژه جهت بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران نشان از شکست آمریکا در عرصه تبلیغاتی، سایبری و تحریم‌های اقتصادی است و این در حالی است که آمریکا در قبال نقض حقوق بشر در عراق، افغانستان، یمن، غزه و سوریه سکوت اختیار کرده که نشان از سیاست دوگانه دولت‌مردان آمریکایی است.

موسوی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) تصریح کرد: مهمترین چالش زمان امام سجاد (ع) تبلیغ اسلام سکولار با شاخصه‌های  تسلیم و سازش، دنیاطلبی، رفاه‌زدگی و شهوت‌رانی در مقابل اسلام ناب محمدی و علوی با شاخصه‌های عزت، ظلم‌ستیزی و زهد بود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه هم‌اکنون نیز چنین تقابلی در جهان اسلام قابل مشاهده است، یادآور شد: در زمان ما نیز تقابل در فتنه 88 خود را نشان داد و این عاشورا و نام حسین ابن علی (ع) بود که این توطئه را خنثی کرد.

انتهای پیام/2406/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول