اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

شکار پهپاد آمریکایی توسط ایران حیرت آمریکا را برانگیخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: سومین شکار پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حیرت آمریکایی‌ها را برانگیخت.

شکار پهپاد آمریکایی توسط ایران حیرت آمریکا را برانگیخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن اظهار کرد: قدرت نرم‌افزاری ایران به جایی رسیده است که می‌تواند مغز ساخته شده توسط مهمترین مهندسان آنها را از کار بیندازد و اطلاعات آنها را در اختیار خود قرار دهد.  

امینی گفت: آنچنان قدرت ایران بالا است که حیرت آمریکا را برانگیخت و او را دچار سردرگمی کرد.

امام جمعه بردسکن افزود: امروز امریکا منفورترین کشورها است و نفس آخر خود را می‌زند.

وی از عرضه توزیع برخی فرآورده‌های گوشتی در شهرستان توسط اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای تنظیم بازار و مبارزه با گرانفروشی قدردانی کرد و خواستار استمرار این مهم شد.

امینی افزود: یکی از راههای مبارزه با گرانفروشی خرید کمتر و به اندازه مورد نیاز است که می‌طلبد مردم اجناس خود را به اندازه لازم خریداری کنند.

خطیب جمعه بردسکن به تذکرات مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ اشاره کرد و گفت: متاسفانه چهره فرهنگی کشور مورد تایید آقا نیست که می‌طلبد در این ارتباط دستگاه‌های فرهنگی کشور بیشتر همت کنند. 

وی اظهار داشت: علی رغم اینکه دستگاه‌های دولتی بودجه‌هایی برای انجام کارهای فرهنگی دارند اما در این ارتباط کم‌کاری می‌کنند که امید است تذکرات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود کنند و چهره کشور را به یک چهره فرهنگی منطبق با اخلاق اسلامی تبدیل کنند.

امام جمعه بردسکن در ادامه به 16 آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت: داشتن نیروی جوان، شرح صدر سیاسی، حفظ موضع انتقادی دانشجویان، توجه به قرآن و نوشته‌های شهید مطهری و بزرگان دین از جمله توصیه‌های رهبری در جمع دانشجویان است و از دانشجویان و مسئولان نظام خواست به این توصیه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه بردسکن همچنین گفت: یکی دیگر از توصیه‌های رهبری این بود که اگر کارشناسی متفاوت با نظر ایشان مطلبی را مطرح می‌کند نباید مخالفت با نظر رهبری به حساب بیاید بلکه باید نظر او را گرفت و منصفانه به آن پرداخت.

وی در ادامه به سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب به عنوان سومین شهید محراب و تصویب قانون حقوق بشر اشاره کرد.

وی گفت: امروز حقوق بشر فقط به دنبال منافع استکبار و صهیونیستها است و در برابر آن همه ظلم و ستمی که آمریکا و صهیونیست به مردم می‌کنند فقط نظاره‌گر است و هیچ عکس‌العملی را از خود نشان نمی‌دهد. 

امام جمعه بردسکن افزود: در قانون اسلامی ما این چنین قانونی مورد تایید مردم نیست و این یک قانون تحریف شده است که در سازمان ملل توسط چند نفر اداره می‌شود. 

انتهای پیام/70006/ر/د1000                       

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول