اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

تکنولوژی آمریکا در مقابل بزرگ‌‌ترین ارتش ایمانی دنیا به زانو درآمد

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شکار پهپاد آمریکا توسط نیروهای سپاه پاسداران و ارتش نشان داد تکنولوژی آمریکا در مقابل بزرگ‌ترین ارتش ایمانی دنیا به زانو درآمده است.

تکنولوژی آمریکا در مقابل بزرگ‌‌ترین ارتش ایمانی دنیا به زانو درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه گفت: 18 آذر روز معرفی رژیم بعثی عراق به‌عنوان آغازکننده جنگ علیه ایران است و در واقع آمریکا آغاز کننده جنگ بود و عراق یک نوکر بیشتر نبود.

امام جمعه کرمانشاه سازمان ملل را مهره دست آمریکا اعلام کرد و ادامه داد: امروز آمریکا با کشورهای اسلامی مقابله می‌کند تا به استقلال نرسند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فرهنگ ما فرهنگ قرآن، اسلام و عاشورا است و پایین آوردن پهپاد آمریکا برای سومین بار توسط سپاه پاسداران و ارتش مقتدر ما، نشان از آن است که تکنولوژی آمریکا در مقابل بزرگ‌ترین ارتش ایمانی دنیا به زانو درآمده است.

خطیب جمعه کرمانشاه با تبریک این موفقیت بزرگ به نیروهای مقتدر و ولایت‌مدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: پایین‌آوردن پهپاد آمریکایی، نشان از قدرت ما است و این را تمام جهانیان دریافته‌اند.

علما با اشاره به این‌که آمریکا باید سر عقل بیاید، تأکید کرد: آن‌زمان که آمریکا قلدری می‌کرد، گذشته است.

وی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام تهدیدات ایستاده‌اند.

علما با اشاره به سالروز شهادت شهید سرافراز و والا مقام، شهید کشوری و روز جهانی داوطلبان هلال‌احمر، از زحمات دست‌اندرکاران هلال‌احمر تقدیر کرد.

وی بیان کرد: 19 آذرماه، سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 63 است که موجب ارائه خدمات ارزشمندی شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به موضوعات فرهنگی، گفت: بسیاری از مسائل و موضوعات با انجام کار فرهنگی اصلاح می‌شود و باید به موضوعات فرهنگی توجه شود.

علما در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ذکر خدا ثمرات زیادی دارد و در کنار دائم‌الذکر بودن، باید کثیرالفکر باشیم و گذشته، حال و آینده خود را مرور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: فکر کردن باعث رشد انسان می‌شود و درصدد اصلاح امور برمی‌آید، همچنین باید در هر موقعیتی که هستیم، خدا را شکر کنیم.

گفتنی است، یوسف قربانی، فرمانده پایگاه یکم منطقه هوانیروز کرمانشاه به مناسبت روز نیروی هوایی و سالروز شهادت شهید سرافراز و والا مقام، شهید کشوری قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول