اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

شکار پهپاد قدرت نظامی ایران را به آمریکا ثابت کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: شکار پهپاد آمریکایی توسط نیروهای ارزشمند سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی قدرت نظامی ایران را به آمریکا ثابت کرد.

شکار پهپاد قدرت نظامی ایران را به آمریکا ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بروجرد به کنترل و به زمین نشاندن دومین پهپاد آمریکایی به دست دلاورمردان نیروهای سپاه اشاره کرد و گفت: شکار پهپاد آمریکایی نشان از اقتدار و پیروزی‌های متوالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر بدخواهان و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه این یک موفقیت دیگری برای ایران اسلامی در جهان است، افزود: این مهم بیش از هر چیز توانمندی و اقتدار نظامی ایران را برای دفاع از مرزهای خود در برابر هر تجاوزی به نمایش گذاشت.

امام جمعه بروجرد گفت: شکار و فرود آوردن دومین هواپیمای جاسوسی آمریکا از موفقیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی در جنگ الکترونیکی و اطلاعاتی به شمار می‌رود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از استقبال بی‌نظیر مردم بروجرد از ضریح امام حسین(ع) گفت: عشق مردم بروجرد به اهل بیت(ع) در استقبال از ضریح امام حسین(ع) متجلی شد.

حجت‌الاسلام ترابی گفت: استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم ولایتمدار بروجرد از ضریح امام حسین(ع) نشان داد که هر کجا اسمی از اهل بیت(ع) باشد حماسه‌ای برپا می‌شود که زبان و قلم از بیان و وصف عظمت آن عاجز است.

وی افزود: حضور خیل مشتاقان و ارادتمندان به امام حسین(ع) بیانگر عمق عشق و علاقه مردم ولایتمدار این شهرستان به ائمه اطهار و امام حسین(ع) است.

امام جمعه بروجرد از همه اقشار مختلف مردم که در استقبال از ضریح امام حسین(ع) شرکت کردند، تقدیر کرد.

انتهای‌پیام/85001/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول