اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه هشدار داد

ناامنی منطقه با واگذاری خاک جمهوری آذربایجان به آمریکا و اسرائیل

خبرگزاری فارس: امام جمعه مراغه با اشاره به شیطنت جمهوری آذربایجان برای واگذاری خاک این کشور برای ایجاد پایگاه نظامی از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها گفت: ایجاد پایگاه نظامی در این کشور از سوی بیگانگان عامل ناامن شدن منطقه خواهد بود.

ناامنی منطقه با واگذاری خاک جمهوری آذربایجان به آمریکا و اسرائیل

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه با بیان اینکه دیگر زمان زورگویی آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای غربی در منطقه به پایان رسید، اظهار کرد:  حال زمان خروج آمریکا از خلیج فارس و کشورهای منطقه است.

وی افزود: از برکت خون شهیدان، اراده و تلاش جوانان متخصص جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل آمادگی دارد هر گونه تهدید دشمن را پاسخ کوبنده دهد.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به شیطنت رئیس جمهور و نظام حاکم در جمهوری آذربایجان برای واگذاری خاک این کشور برای ایجاد پایگاه نظامی از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها افزود: ایجاد پایگاه نظامی در جمهوری آذربایجان از سوی بیگانگان عامل ناامن شدن منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: هدف آمریکا و صهیونیست‌ها از ایجاد پایگاه نظامی در جمهوری آذربایجان، جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری از سران رژیم جمهوری آذربایجان خواست، به جای ایجاد تشنج در منطقه به فکر آزادی اراضی اشغال شده قره‌باغ توسط ارامنه باشند.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب به دست منافقین کور دل افزود: شهید دستغیب از علمای بزرگ شیعه در زمان خود و در راه اعتلای دین شاگردان بسیاری را آموزش داد و در راه انقلاب مجاهدت‌های بسیاری کرد تا به شهادت نایل آمد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز علمای بسیاری از جمله شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید باهنر برای دفاع از اسلام و انقلاب توسط منافقان به شهادت رسیده‌اند اما از برکت خون این شهیدان نهال انقلاب بیش از پیش قدرتمندتر می‌شود.

انتهای پیام/60007/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول