اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه نهبندان:

شکار پهپاد آمریکایی نشان از قدرت نظامی ایران است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه نهبندان گفت: شکار پهپاد آمریکایی بار دیگر برتری قدرت نظامی ایران اسلامی را نشان داد.

شکار پهپاد آمریکایی نشان از قدرت نظامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان با اشاره به وقوع زلزله در منطقه زهان شهرستان زیرکوه اظهار کرد: باید از حضور به موقع و موثر امدادگران و مسئولان در راستای کمک‌رسانی به مردم حادثه‌دیده تشکر کرد.

وی با اشاره به 18 آذر‌ماه روز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازکننده جنگ تحمیلی از سوی سازمان ملل متحد افزود: این مهم برای قضاوت تاریخ بسیار مهم است.

امام‌جمعه نهبندان ادامه داد: اعلام این خبر که عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی بوده است در حقیقت یک پیروز بزرگ سیاسی در سطح جهان برای ایران اسلامی بود.

خزاعی با بیان اینکه طی هفته گذشته ایران برای دومین بار موفق به شکار پهپاد استکبار جهانی شد، تصریح کرد: رخ دادن این اتفاق بزرگ آمریکا را متعجب‌تر از گذشته کرده است چرا که تاکنون هیچ کشوری نتوانسته این هواپیما را کنترل و در اختیار خود در آورد.

وی اضافه کرد: اما ایران اسلامی بار دیگر این هواپیمای فوق پیشرفته را شکار و به زمین نشاند و شکار پهپاد آمریکایی بار دیگر برتری قدرت نظامی ایران اسلامی را نشان داد.

امام‌جمعه نهبندان با اشاره به تحولات مصر، انتخابات مجلس کویت اظهار کرد: در مصر قانون اساسی با محوریت شریعت اسلامی تهیه و تایید شده است و این مهم سبب تقابل نیروهای غرب‌گرا و اسلام‌گرا شده و امید است همانند گذشته نیروهای اسلام‌گرا موفق و پیروز شوند.

انتهای پیام/69003/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول