اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

آمریکا صداقت خود را در مذاکرات 1+5 نشان دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشمر گفت: آمریکا صداقت خود را برای مذاکره در مذاکرات 1+5 نشان دهد.

آمریکا صداقت خود را در مذاکرات 1+5 نشان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، امام جمعه کاشمر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه دشمنان در تحریم‌های ایران به اهداف خود نرسیده‌اند با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا گفت: وزیر خارجه آمریکا اخیراً اعلام کرده است که این کشور آماده مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است اما حرف ما این است که ما در قالب مذاکرات با 1+5 در حال مذاکره با آمریکا هم هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید قاسم یعقوبی افزود: ‌آمریکا اگر راست می‌گوید در همین مذاکرات 1+5 صداقت خود را نشان بدهد و کارشکنی نکند و نشانه‌های مثبت از خودش نشان دهد.

وی ادامه داد:‌ آمریکا در ادعای خود صداقت ندارد چرا که از یک طرف وزیر خارجه این کشور برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی می‌کند و از طرف دیگر سنای آمریکا در همان روز تحریم‌ها را بر علیه کشور ما تصویب می‌کند.

یعقوبی خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد آمریکا در چاه ایران گیر کرده و سرگردان است و نمی‌داند باید چه کند اما همان گونه که امام راحل(ره) فرموده‌اند آمریکا اگر دست از دشمنی بردارد آن وقت نجات می‌یابد و البته امام به ملت هم فرموده بودند که تنها راه پیروزی ما ، وحدت ، مقاومت و پیروی از ولایت است.

امام جمعه کاشمر افزود: همین روزها سالروز اعلام سازمان ملل مبنی بر متجاوز بودن صدام در جریان جنگ هشت ساله و مظلوم بودن جمهوری اسلامی ایران است لذا آمریکا اگر صداقت دارد این موضوع را رسماً بگوید و اعلام کند که عراق باید خسارت‌های ایران را بپردازد همان گونه که اعلام کرده‌اند عراق باید خسارت‌های کویت را پرداخت کند.

یعقوبی همچنین با اشاره به زلزله خراسان جنوبی اظهار داشت: حوادث طبیعی از قبل خبر نمی‌کند و مسئولان و مردم همیشه باید آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/70006/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول