اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

تمامی ضعف‌های نظامی-امنیتی آمریکا در مشت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با بیان این‌که اکنون هیچ تکنولوژی آمریکایی دور از دسترس ایران اسلامی نیست، گفت: همه ضعف‌های نظامی-امنیتی آمریکا در مشت ایران اسلامی است.

تمامی ضعف‌های نظامی-امنیتی آمریکا در مشت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیروزی ایران در مقابله با تجاوز پهپادهای آمریکایی عنوان کرد: در چند روز گذشته ما شاهد یک افتخار دیگر برای نظام اسلامی توسط سپاه پاسداران بودیم.

امام جمعه چرام تصریح کرد: پهپاد جاسوسی آمریکا که به منظور جمع‌آوری اطلاعات وارد مرزهای اسلامی شده بود در کنترل یگان‌های پدافندی و سامانه‌های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.

وی این عملیات موفق را حاوی چندین پیام دانست و ادامه داد: این‌که عزم جدی و راسخ در رزمندگان اسلام وجود دارد که به هر تجاوزی قاطعانه و سریع و هوشمندانه پاسخ می‌دهند کما این‌که این مطلب را طی 34 سال گذشته از عمر انقلاب نشان دادند.

این مسئول با بیان این که جمهوری اسلامی امروزه در سطحی از پیشرفت قرار گرفته که به هر تهدید و تجاوزی می‌تواند پاسخ دهد، گفت: تکنولوژی نظامی پیشرفته آمریکایی دارای ضعف‌هایی نیز هست که توان نظامی-امنیتی آن کشور را آسیب‌پذیرتر ساخته و جمهوری اسلامی بخشی از این ضعف را به خوبی شناسایی کرده است.

امروز حقوق بشر یعنی حفظ منافع اسرائیل و آمریکا

خطیب جمعه چرام در ادامه به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 60 سال است که از عمر تصویب حقوق بشر در سازمان ملل می‌گذرد.

وی افزود: این قانون که برای حمایت از حقوق تمام افراد بشر تصویب شده است امروزه وسیله‌ای است در دست دولت‌های غربی و استعمار برای سرکوب و تجاوز به حقوق تمام کسانی که در برابر زیاده خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام طزری با بیان این‌که امروز حقوق بشر یعنی حفظ منافع اسرائیل و آمریکا و هر چه غیر این باشد مهم نیست و اعتباری ندارد، اظهار داشت: از عجایب روزگار آن است کسانی که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند بدون هیچ دلیلی حقوق ملت‌های دیگر را نقض می‌کنند و در ردیف متهمان و مجرمین هستند.

فرهنگ شاکله اصلی یک جامعه و نظام را تشکیل می‌دهد

امام جمعه چرام در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرهنگ را شاکله اصلی یک جامعه و نظام دانست و متذکر شد: فرهنگ روح یک جامعه است.

این مسئول پیشرفت و پیروزی یا شکست یک جامعه را بسته به نوع فرهنگ آن جامعه عنوان کرد.

 

وی اذعان داشت: اگر نگاهی به جامعه خود بیندازیم می‌بینیم که هر کجا دچار مشکل و آسیبی شده‌ایم آن‌جا به اسلام و فرهنگ‌های اسلامی عمل نکرده‌ایم.

طزری گفت: امروز دنیا تشنه فرهنگ اسلامی است و از طرفی هجمه‌ها علیه فرهنگ اسلام زیاد شده است بنابراین باید با شناخت فرهنگ اسلامی و عمل به آن، فرهنگ اسلامی را نشر دهیم و از آن دفاع کنیم.

معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ علیه ایران از سوی سازمان ملل

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام با بیان این‌که معرفی نظام بعث به عنوان آغازگر تجاوز، پیروزی دیگری برای نظام اسلامی بعد از پیروزی در میدان جنگ بود، اذعان داشت: دشمنان گر چه در ابتدا قصد داشتند که ایران را به عنوان آغازگر جنگ معرفی کنند و یا از اعلام صدام به عنوان آغازگر جنگ و متجاوز خودداری کنند اما در نهایت مظلومیت نظام اسلامی را ثابت کردند.

انتهای‌پیام/82002/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول