اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش:

دولت هزینه‌ درمان دانش‌آموزان پیرانشهری را تقبل می‌‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان حادثه دیده پیرانشهر به عهده دولت بوده و آموزش و پرورش قول مساعدت به خانواده‌های این عزیزان در مورد درمان را می‌دهد.

دولت هزینه‌ درمان دانش‌آموزان پیرانشهری را تقبل می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌‌ای آذربایجان غربی، اظهار داشت: حادثه پیرانشهر یکی از تلخ‌ترین حوادث است که تمام مردم ایران اسلامی را داغدار کرد و به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی افزود: دانش‌آموزان جایگاهی ویژه در میان مردم دارند و به دلیل تاثیرشان در آینده نظام باید توجه بیشتری به موقعیت آن‌ها در میان افراد شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به پیگیری قضیه حادثه آتش‌سوزی در مدرسه انقلاب اسلامی روستای شین‌آباد پیرانشهر خاطر نشان کرد: به دلیل مسافرت کاری خارج از کشور نیروهای ویژه به ریاست معاون عمرانی تشکیل شده و در اسرع وقت به موارد لازم رسیدگی کرده‌اند تا به این وسیله اقدامات مورد نیاز برای درمان دانش‌آموزان انجام شود.

حاجی‌بابایی ضمن قدردانی از مسئولان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به دلیل رسیدگی به موقع به وضعیت دانش آموزان بیان داشت: استاندار و تمام مدیران دستگاه‌های دولتی آذربایجان غربی از نزدیک در جریان اقدامات انجام گرفته قرار داشته و به همین دلیل بسیاری از اقدامات در کمترین زمان ممکن انجام شده که به همین دلیل جای تقدیر و تشکر از تمام این مدیران دلسوز وجود دارد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد ضرورت استعفای وزیر یا مدیرکل آموزش و پرورش استان که توسط نمایندگان مجلس مطرح شده است گفت: افرادی که این بحث را مطرح کرده‌اند باید به این نکته توجه کنند که رسیدگی به شرایط مدارس در تمام مناطق امری ضروری بوده و در صورت نیاز تمام مسئولان اعم از نماینده و مدیر باید پاسخگو باشند.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هرگونه کمک برای درمان دانش‌آموزان تا آخرین مرحله بر عهده دولت است و نباید افراد دیگری در این خصوص اظهار نظر کنند.

وی خام‌سوزی بخاری را عامل اصلی آتش‌سوزی در مدرسه عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر اظهار نظر در مورد دلیل اصلی حادثه مقدور نبوده و باید منتظر نتایج کارشناسان در این رابطه برای اعلام نتیجه نهایی باشیم.

انتهای پیام/61003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول