اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بردسکن معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیر جدید اداره آموزش و پرورش بردسکن معرفی شد.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بردسکن معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن عصر امروز با حضور احمد ذوقی؛ معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی، مسئولان اجرایی و امام جمعه شهرستان بردسکن، رضا علی‌نژاد به‌عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بردسکن معرفی شد.

علی‌اصغر جان‌بیگی، مدیر سابق اداره آموزش و پرورش بردسکن در گزارشی اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان و بعد مسافت روستاها تا مرکز شهرستان، در سال 89 تعداد 5 واحد مدارس شبانه‌روزی در شهرستان فعال بود که با پیگیری‌های انجام شده در طی این مدت به 13 واحد افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه در شهرستان بردسکن فقط دو آموزشگاه به‌صورت دو شیفت اداره می‌شود افزود: تمامی روستاها و مدارس شهر و شهرستان به‌صورت تک‌شیفت و سایر مدارس باقی‌مانده با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال تک شیفت می‌شوند.

وی با اجرای طرح 3-3-6 که تحول عظیمی را در نظام آموزشی داشت مورد اشاره قرار داد و افزود: در تمام مدارس دارای شرایط شهرستان بردسکن نماز به جماعت اقامه می‌شود.

علی‌اصغر امینی؛ امام جمعه بردسکن هم در این مراسم با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی و کیفیت کار اظهار داشت: به‌عنوان امام جمعه بردسکن به کیفیت عزل و نصب‌ها اعتراض دارم.

وی افزود: از لحاظ اخلاقی باید آبرو و اعتبار افراد مدنظر باشد.

امام جمعه بردسکن با بیان قسمتی از دعای مکارم اخلاق از زحمات مدیر قبلی اداره آموزش و پرورش بردسکن تقدیر و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه محمد عباس‌پور فرماندار بردسکن هم در سخنانی پیرامون اهمیت تعلیم و تربیت و جایگاه رفیع آموزش و پرورش مطالبی را بیان داشت.

ذوقی؛ معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی هم در سخنانی گفت: آموزش و پرورش دارای یک سیستم باز است و همیشه در حال تکاپو است.

انتهای پیام/70003/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول