اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار و به صورت متمرکز برگزار می‌شود

برگزاری 13 همایش شورای آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 13 همایش شورای آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد به صورت متمرکز خبر داد.

برگزاری 13 همایش شورای آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری عصر امروز در نشست مشترک رؤسا، معاونین پرورشی و پشتیبانی 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم‌زمان با هفته شوراهای آموزش و پرورش این همایش که سال‌های گذشته به‌صورت متمرکز برگزار می‌شد امسال و برای نخستین بار به‌صورت شهرستانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این همایش‌ها با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران از اعضای شوراها تجلیل و گزارش عملکرد به مردم ارائه می‌شود.

وی گفت: بر اساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته در کشور عنوان رتبه عالی را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توجه به برنامه‌ریزی و برنامه سالانه در فعالیت‌های مدارس، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تشکیل کار گروه‌های تخصصی آموزشی و بازرسی‌های مستمر را از مهم‌ترین و اولویت‌های کاری مدیران اعلام کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: بازدیدهای دوره‌ای جهت ارزیابی در بخش‌های مالی، اداری، رفاهی و تعاون، خدمات و تشکیلات از ادارات و مدارس انجام می‌شود.

عبد‌الصالح صمدی‌نسب گفت: ثبت اموال مدارس در سیستم باید تا 30 آذرماه در تمام مدارس انجام شود.

وی گفت: توزیع شیر و تغذیه در مدارس از نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با نظارت مستقیم در بخش‌های مصرفی به‌ویژه مدارس شبانه‌روزی صرفه‌جویی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش این استان نیز گفت: امسال مسابقات مرحله استانی قرآن، احکام و نهج‌البلاغه به میزبانی دهدشت برگزار می‌شود و تمام برگزیدگان در این شهر با هم رقابت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان گفت: 4 هزار دانش‌آموز دختر در اردوی راهیان نور شرکت کردند و از بهمن‌ماه اعزام پسران آغاز می‌شود.

در این نشست معاونین پشتیبانی و پرورشی شهرستان‌ها و مناطق برنامه‌های کاری و مشکلات حوزه کار خود را بیان کردند.

انتهای پیام/2571/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول