اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مخالفت با تغییر مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا ریشه محلی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر یکی از مسئولان باسابقه اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا به عنوان مدیر این آموزش و پرورش انتخاب شده است و دلیل مخالفت‌های مردم با این تغییر مدیریت ریشه محلی دارد.

مخالفت با تغییر مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا ریشه محلی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز به دنبال گزارش‌هایی از سوی برخی از مردم به خبرگزاری فارس در اصفهان مطلع شدیم که به دنبال تغییر مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا مردم این منطقه در مقابل اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا تجمع کردند که گفت‌و‌گویی با سید مجید عاملیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برآمدیم.

سید مجید عاملیان در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که دلیل تجمع مردم به منظور تغییر مدیر آموزش و پرورش جرقویه علیا چیست، اظهار کرد: تغییر مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا یک ماه و سه ماه پس از بازنشستگی مدیر قبلی بوده است.

وی اضافه کرد: آقای منصوری به عنوان مدیر سابق این آموزش و پرورش سال گذشته بازنشسته شده و مجموعه آموزش و پرورش تاکنون به دلایل مختلفی نیاز به همکاری وی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز یکی از مسئولان باسابقه اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا به عنوان مدیر این آموزش و پرورش انتخاب شده و ابلاغ مدیریت آن نیز خورده است، تصریح کرد: دلیل مخالفت‌های مردم با این تغییر مدیریت ریشه محلی دارد.

وی با بیان اینکه درصدد ایجاد و حاکم شدن آرامش بر فضای این منطقه هستیم، ادامه داد: با استفاده از تدابیر و انجام اقدامات مورد نیاز در راستای ساماندهی این وضعیت هستیم.

عاملیان تاکید کرد: آموزش و پرورش در راستای تغییر مدیریت اداره‌های آموزشی موجود در سطح استان به صورت مستقل عمل می‌کند.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول