اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده انجمن اولیا و مربیان جرقویه علیا:

انتصاب رئیس فعلی آموزش و پرورش جرقویه علیا فرمایشی است

خبرگزاری فارس: نماینده انجمن اولیا و مربیان در مجتمع آموزشی امام علی (ع) جرقویه علیا گفت: انتصاب رئیس فعلی آموزش و پرورش جرقویه علیا بر اساس شایسته‌سالاری نبوده و یک انتصاب فرمایشی است.

انتصاب رئیس فعلی آموزش و پرورش جرقویه علیا فرمایشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز تعدادی از مردم جرقویه علیا طی تماس با این خبرگزاری تجمع مردم این منطقه را نسبت به مخالفت با تغییر رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا خبر دادند.

احمد منصوری به عنوان یکی از مخالفان این تغییر مدیریتی با اعلام اینکه قرار بود که در راستای تغییر رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا از افراد باسابقه استفاده شود، اظهار کرد: بر این اساس مقرر شده بود که افراد باسابقه و دارای کار مدیریتی برای انتصاب به عنوان رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا معرفی و سپس گزینه شوند.

نماینده انجمن اولیا و مربیان در مجتمع آموزشی امام علی (ع) جرقویه علیا با تاکید بر اینکه اما در پشت پرده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اصفهان دو نفر از همشهریان خود را بدون اطلاع‌رسانی برای نشستن بر کرسی مدیریتی آموزش و پرورش جرقویه علیا معرفی کردند، ادامه داد: به دنبال این موضوع یک نفر از این دو به صورت فرمایشی و با فشار‌های آقای نماینده به عنوان رئیس آموزش و پرورش این منطقه انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته تمام مدارس جرقویه علیا به دلیل این موضوع تعطیل شد و امروز و دیروز مردم در مقابل بخشداری جرقویه علیا تحصن کردند، تصریح کرد: با توجه به این موضوع پای حراست استانداری نیز به میان آمد و در حال حاضر وعده‌هایی مبنی بر جابه‌جایی اسماعیل احمدی به عنوان رئیس فعلی آموزش و پرورش جرقویه علیا داده شد.

منصوری با بیان اینکه اما هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، تاکید کرد: مردم جرقویه علیا نیز اعلام کرده‌اند که در صورت انجام هیچ اقدامی از سوی مسئولان هیچ یک از دانش‌آموزان در روز شنبه بر سر کلاس درس حاضر نمی‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه نماینده استانداری با حضور در بخشداری جرقویه علیا اعلام کرده است که این موضوع تا شنبه هفته آتی حل و فصل می‌شود، افزود: مردم نسبت به این موضوع ما معترض هستند و انتصاب رئیس فعلی آموزش و پرورش جرقویه علیا بر اساس شایسته‌سالاری نبوده و یک انتصاب فرمایشی است.

نماینده انجمن اولیا و مربیان در مجتمع آموزشی امام علی (ع) جرقویه علیا با اشاره به اینکه آموزش و پرورش جرقویه علیا از مدیران با سابقه بالایی برخوردار است، گفت: اما برای نامزد شدن به منظور انتخاب رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا نام هیچ یک از این افراد نبرده شده و انتخاب اسماعیل احمدی به عنوان رئیس فعلی آموزش و پرورش جرقویه علیا فرمایشی بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از معلمان، مربیان و خانواده‌های جرقویه علیا با این انتصاب موافق نیستند، اظهار کرد: امروز حدود 150 نفر اعم از مدیران، مربیان و مسئولان فعال در مدارس و آموزش و پرورش جرقویه علیا در مقابل بخشداری جرقویه علیا در اعتراض به این موضوع تجمع کرده‌اند.

منصوری با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار و 100 نفر دانش‌آموز در سه دوره تحصیلی در جرقویه علیا مشغول به تحصیل هستند، افزود: 14 مدرسه ابتدایی با یک هزار و 50 دانش‌آموز، 11 مدرسه راهنمایی با 450 دانش‌آموز و پنج دبیرستان با 600 دانش‌آموز در جرقویه علیا وجود دارد.

انتهای پیام/63001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول