اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

توجه به مسائل معنوی و دینی در اولویت آموزش و پرورش باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی در هشت سال دفاع مقدس بر توجه ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش به مسائل فرهنگی تأکید کرد.

توجه به مسائل معنوی و دینی در اولویت آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز شهرستان اهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه به خصوص در بین جوانان و نوجوانان را مهم ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: امروز دشمن با شکست در جبهه نظامی به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده و تلاش دارد با کمک صدها سایت ضدانقلابی و غربی و ماهواره‌ای آموزه‌های دینی را در بین جوانان و نوجوانان کم‌رنگ کرده و آنها را به مسائل دینی و معنوی بی‌تفاوت کند که در این راستا معلمان و فرهنگیان در این زمینه نقش اساسی دارند.

امام جمعه اهر گفت: شهدا با عمل به وظیفه و تکلیف با ایثار جان خود عزت و سربلندی را به ارمغان آوردند و ما نیز باید با ساز و کارهای عملی و متناسب با نیازهای جوانان و نوجوانان در جذب این قشر به محافل مذهبی و فرهنگی برنامه‌ریزی کنیم.

وی، تأکید کرد: امروز دشمن با برنامه‌های مختلف و جوان‌پسند در کمین جوانان پاک و متدین ماست و نباید در این برهه حساس زمانی از ترویج برنامه‌های فرهنگی و دینی غافل شویم.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شاهد و ایثارگر فرهنگی و دانش‌آموز با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/60003/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول